Ja det är ju ett alternativ! Vore perfekt att ha en vit tavla och byta med! Sen ett jubilee att variera med också.. hmmMen bara nästan lätt gjort att byta tavla annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är ju ett alternativ! Vore perfekt att ha en vit tavla och byta med! Sen ett jubilee att variera med också.. hmmMen bara nästan lätt gjort att byta tavla annars
Låter inte dumtJa det är ju ett alternativ! Vore perfekt att ha en vit tavla och byta med! Sen ett jubilee att variera med också.. hmm
Vill bara ge er ”Explorers” en heads-up att jag måste eventuellt lämna denna för någon billigare klocka för oväntade utgifter kommit upp var överlycklig när jag lyckades hitta en i rätt skick till rätt pris av @Mazdak men ibland blir de så... hoppas kunna köpa tillbaka en Explorer 16570 igen för de är fa... en riktigt jäkligt bra Rolle till rätt pris!!
Ge mig till i morgon är jäkligt sugen ,ska gå kika på en i morgon har aldrig sett en live.Visst är den 39mm.
Hmmm, det kanske är så, jag vet ej, jag har dock en från 2009 och de är tunna...hmmmFör mig det är de senare årgångarna som är tjockare?
Ser ut att vara i mycket fint skick, trevligt med svart tavla tycker jag, funderar på att sätta på min svarta faktiskt.Den är fantastisk den här..
Ja den är riktigt skarp och fin med lagom mycket repor och hairlines.Ser ut att vara i mycket fint skick, trevligt med svart tavla tycker jag, funderar på att sätta på min svarta faktiskt.
Var i all välmening att dom som gillar Explorer 16570 fick en chans innan nån ”nollpostare” kanske hinner före om de läggs på köp o sälj..för mig kvittar de men men..ska inte hända igenJag vill inte låta som en surgubbe men försäljning bör inte ske i denna tråden.
Jag hade knappast tagit av den om jag haft en!Denna har suttit på idag igen...
Fint skick på den. En av de sista årsmodellerna? Verkar iaf knappt använd.Trevlig Helg
Min första 16570
+1 på den grattis @BasGrattis, den ser ju kanon ut
Fint skick på den. En av de sista årsmodellerna? Verkar iaf knappt använd.
Om den inte blir långvarig vet du vem du ska kontakta vid försäljningTackar från 2012 med 3186 urverket samt graverad rehaut vilket jag uppskattar!
Japp, mig!Om den inte blir långvarig vet du vem du ska kontakta vid försäljning
Om den inte blir långvarig vet du vem du ska kontakta vid försäljning
Haha njae du har haft dina chanser...Japp, mig!
Inte på det aktuella objektetHaha njae du har haft dina chanser...
Riktigt fint ex! Random-serie?Min första 16570
Om den inte blir långvarig vet du vem du ska kontakta vid försäljning
Japp, mig!
Haha njae du har haft dina chanser...
Inte på det aktuella objektet
Haha lugn nu grabbar
TackRiktigt fint ex! Random-serie?
Den är så sjukt finMin första 16570