Så bra!Min 16570 nu på Super jubilee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra!Min 16570 nu på Super jubilee
Snyggt, hoppas du är nöjd!Min 16570 nu på Super jubilee
Letar själv efter en sådan svart i bra skick .Lite dåligt drag i den här tråden!
Bjuder på en bild
Gör du rätt i! Tyvärr för dig så är denna inte till salu..Letar själv efter en sådan svart i bra skick .
Stort grattis,ta väl hand om denDenna kom igår. Så nu får jag posta här också. Kul!
Lovar och detsammaStort grattis,ta väl hand om den
Grattis Fin!Denna kom igår. Så nu får jag posta här också. Kul!
Härligt! Grattis!Denna kom igår. Så nu får jag posta här också. Kul!
Satan vad bra! Fick du det fixat av AD?Min 16570 nu på Super jubilee
Satan vad bra! Fick du det fixat av AD?
Misstänkte nästan det är väldigt avundsjuk och hade gärna haft ett super jubilee till minAD vägrar sådana transplantationer
Däremot så fick jag hjälp av en vänlig Forumsmedlem i sann och härlig KS anda
Kan du inte lämna den till mig istället?Hej alla Explorer-experter! Jag vet att det finns en specifik tråd för värdering av klockor men jag känner att jag tror att jag får ett bättre svar i denna tråd, så jag provar här först. Jag har chansen att kommer över en i princip oanvänd fullset Explorer 2 med polartavla från 2009. Men då både jag och potentiell säljare har relativt dålig koll på just denna modell så frågar jag vänligt om någon skulle kunna hjälpa till med värdet på denna klocka?
Tack på förhand!
/Dennis
Haha no way! Har letat länge och nu kanske det äntligen händerKan du inte lämna den till mig istället?
Var hittade du den?Haha no way! Har letat länge och nu kanske det äntligen händer
Runt 55 kanske vore rimligt? Eftersom den är ”oanvänd”, fullset och har nya 3186 verketHej alla Explorer-experter! Jag vet att det finns en specifik tråd för värdering av klockor men jag känner att jag tror att jag får ett bättre svar i denna tråd, så jag provar här först. Jag har chansen att kommer över en i princip oanvänd fullset Explorer 2 med polartavla från 2009. Men då både jag och potentiell säljare har relativt dålig koll på just denna modell så frågar jag vänligt om någon skulle kunna hjälpa till med värdet på denna klocka?
Tack på förhand!
/Dennis
Det är tro det eller ej min chef på jobbet som hade en liggande på vinden. Han köpte den ny i februari 2009 men använde den typ bara 3 gånger då han inte kom överens med storleken. Tilläggas ska väl förstås också att han har en väldigt trevlig samling och att pengar inte riktigt är något problem, därav att han inte sålde den utan bara lät den liggaVar hittade du den?
Hej alla Explorer-experter! Jag vet att det finns en specifik tråd för värdering av klockor men jag känner att jag tror att jag får ett bättre svar i denna tråd, så jag provar här först. Jag har chansen att kommer över en i princip oanvänd fullset Explorer 2 med polartavla från 2009. Men då både jag och potentiell säljare har relativt dålig koll på just denna modell så frågar jag vänligt om någon skulle kunna hjälpa till med värdet på denna klocka?
Tack på förhand!
/Dennis
Runt 55 kanske vore rimligt? Eftersom den är ”oanvänd”, fullset och har nya 3186 verket
Tack för input!Runt 55 kanske vore rimligt? Eftersom den är ”oanvänd”, fullset och har nya 3186 verket
Där ser man! Tack för svaret55 000 brukar fulpolerade utan papper kosta om man har tur. Billigaste vita ligger nu på 61 000 kr, ser ful ut.
98 000 kr är billigaste om du inte vill köpa från Italien.
https://www.chrono24.se/search/inde...+3186&searchexplain=1&sortorder=1&watchTypes=
Helt galet, bara att gratulera!Det är tro det eller ej min chef på jobbet som hade en liggande på vinden. Han köpte den ny i februari 2009 men använde den typ bara 3 gånger då han inte kom överens med storleken. Tilläggas ska väl förstås också att han har en väldigt trevlig samling och att pengar inte riktigt är något problem, därav att han inte sålde den utan bara lät den ligga
Jag ropar inte hej för än affären är i hamn men det känns onekligen väldigt braHelt galet, bara att gratulera!