Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från igår kväll, vad tycker ni svart eller vit?
Min klocka är den vitaFöredrar svart, men jag har varken provat eller på nära håll sett en vit så har svårt att avgöra
Jag säger vit, mestadels för att jag redan har 2 klockor med svart tavla gillar dock bådaFrån igår kväll, vad tycker ni svart eller vit?
Haha ja håller med! Men kul att se dem bredvid varandra, jag tycker det blir två helt olika klockorJag säger vit, mestadels för att jag redan har 2 klockor med svart tavla gillar dock båda
Det är vi helt överens omHaha ja håller med! Men kul att se dem bredvid varandra, jag tycker det blir två helt olika klockor
Från igår kväll, vad tycker ni svart eller vit?
Det har varit någon av de här:Skulle vilja hitta rätt ytter-och innerbox till min Explorer från 1997, U-serien. Någon som har koll? All hjälp och input uppskattas
Tackar från 2012 med 3186 urverket samt graverad rehaut vilket jag uppskattar!
Tack!Det har varit någon av de här:
Nästan för fint. Fruktansvärt bra detaljer på den där!Explorern blev med jubilee idag
Nästan för fint. Fruktansvärt bra detaljer på den där!
Sikta på ett ex från -00 eller nyare så prickar du in samtliga kriterierIngen som sitter på en vit 16570 för mycket? Letar i första hand efter en modernare (ej tritium). Förstår det som att SEL kommer på köpet då?
Bild för att.. varför inte? (från internet)
Ingen som sitter på en vit 16570 för mycket? Letar i första hand efter en modernare (ej tritium). Förstår det som att SEL kommer på köpet då?
Bild för att.. varför inte? (från internet)
Vackert! Vilket är är den från?Explorern blev med jubilee idag
Grattis till en fin klocka! Jag har också varit kär i 5 såna där! Fantastik i alla avseenden!Jag tror att jag är kär!
Stort tack! Jag sålde precis min 16610 som jag köpte ny för 9år sedan men nu när denna kom känns det som rätt beslut!Grattis till en fin klocka! Jag har också varit kär i 5 såna där! Fantastik i alla avseenden!
Stort tack! Jag sålde precis min 16610 som jag köpte ny för 9år sedan men nu när denna kom känns det som rätt beslut!
Den är så vacker med det lätt gulnade tritium-lumet.
Stort tack!Grattis till trevlig dinka! Har själv varit sugen på en sån 1-2 år.
Trodde dock du var ännu mer fäst vid din 16610 än jag är med min. Fel av mig tydligen
Grattis igen!
Mycket bra! Förstod att du skulle bli nöjdJag tror att jag är kär!
Jag är mer än nöjd faktiskt, klart över förväntningarna.Mycket bra! Förstod att du skulle bli nöjd
Hoppas att du laborerar med lite olika band även till dennaJag är mer än nöjd faktiskt, klart över förväntningarna.
Det kommer jag garanterat!Hoppas att du laborerar med lite olika band även till denna
Tackar. Den är från 1991.Vackert! Vilket är är den från?