• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Oj vad jag gillar denna. Känns som den kommer överleva alla andra.
7A230D9C-374B-4982-B83C-1829D1F9E910.jpeg
Jag känner likadant med min!
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Vad har hänt med alla 16570, den senaste på k&s var i april. Känns som det tidigare varit bra rullians på Explorer 2 men nu vill alla hålla hårt i sina?
Har varit på jakt efter en svart ett tag nu men känns dött här på forumet och utomlands kostar de ju Sub priser :banghead:
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Vad har hänt med alla 16570, den senaste på k&s var i april. Känns som det tidigare varit bra rullians på Explorer 2 men nu vill alla hålla hårt i sina?
Har varit på jakt efter en svart ett tag nu men känns dött här på forumet och utomlands kostar de ju Sub priser :banghead:
Jag tror att merparten förstått att de kommer dra iväg i pris framöver och väljer att hålla hårt i dem. Jag älskar min Polar, det i kombination med en trolig prisuppgång gör att den absolut får stanna.
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Jag tror att merparten förstått att de kommer dra iväg i pris framöver och väljer att hålla hårt i dem. Jag älskar min Polar, det i kombination med en trolig prisuppgång gör att den absolut får stanna.
Är det något särskilt som hänt / gör att 16570 just kommer dra iväg i pris / har dragit iväg.
Eller är det bara den allmänna optimismen hos alla Rolex ägare att all modeller kommer öka konstant och är bra investeringsobjekt du syftar på? :)
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Är det något särskilt som hänt / gör att 16570 just kommer dra iväg i pris / har dragit iväg.
Eller är det bara den allmänna optimismen hos alla Rolex ägare att all modeller kommer öka konstant och är bra investeringsobjekt du syftar på? :)
Jag tycker personligen att den är kraftigt underprisad och tror på en uppgång.
 
Senast ändrad:
Topp