S
Staafen
Guest
Jag känner likadant med min!Oj vad jag gillar denna. Känns som den kommer överleva alla andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag känner likadant med min!Oj vad jag gillar denna. Känns som den kommer överleva alla andra.
Riktigt fin!
TackRiktigt fin!
Vet inte om jag redan frågat men vilket år är den från?
Den är från 97.Vet inte om jag redan frågat men vilket år är den från?
Samma som min Polar då.Den är från 97.
Alltid lite extra speciellt med en årsklocka, grattisSå i tisdags fick jag hem denna skönhet, och denna kommer definitivt bli en keeper! Från 00 vilket även är mitt födelseår!
Tack så mycket!Alltid lite extra speciellt med en årsklocka, grattis
Vart har du köpt ditt Jubilee ifrån?Explorer II från 2006
Riktigt snyggt!På Tropic
Snyggt!På Tropic
Tack! Tycker faktiskt att det funkar bra. Yes, det är ett gråaktigt Tropic.Snyggt!
Visst är det ett gray-ish Tropic?
Tack!Riktigt snyggt!
Jag tror att merparten förstått att de kommer dra iväg i pris framöver och väljer att hålla hårt i dem. Jag älskar min Polar, det i kombination med en trolig prisuppgång gör att den absolut får stanna.Vad har hänt med alla 16570, den senaste på k&s var i april. Känns som det tidigare varit bra rullians på Explorer 2 men nu vill alla hålla hårt i sina?
Har varit på jakt efter en svart ett tag nu men känns dött här på forumet och utomlands kostar de ju Sub priser
menar du med hidden clasp eller det allra nyaste med spänne?Är det någon här som använder nya Super Jubileen på 16570?
Är det något särskilt som hänt / gör att 16570 just kommer dra iväg i pris / har dragit iväg.Jag tror att merparten förstått att de kommer dra iväg i pris framöver och väljer att hålla hårt i dem. Jag älskar min Polar, det i kombination med en trolig prisuppgång gör att den absolut får stanna.
Den med hidden clasp.menar du med hidden clasp eller det allra nyaste med spänne?
Jag tycker personligen att den är kraftigt underprisad och tror på en uppgång.Är det något särskilt som hänt / gör att 16570 just kommer dra iväg i pris / har dragit iväg.
Eller är det bara den allmänna optimismen hos alla Rolex ägare att all modeller kommer öka konstant och är bra investeringsobjekt du syftar på?
Jag har ett på min, vet att det finns några till som kör.. @closetplayer kör också vad jag vet..Den med hidden clasp.
Ok så den sitter perfekt mot boetten alltså? Är det den med dolt spänne som egentligen är till DJ36?Jag har ett på min, vet att det finns några till som kör.. @closetplayer kör också vad jag vet..
Jag har hittat en perfekt fit med mitt jubilee så Oystern får nog vila länge...