S
Staafen
Guest
Riktigt snyggt på det lädret!Bra sommarklocka.. Ett av dom bästa köpen genom åren, byte till läder lyfte ytterligare även fast länken är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt på det lädret!Bra sommarklocka.. Ett av dom bästa köpen genom åren, byte till läder lyfte ytterligare även fast länken är bra.
Utan tvekan ett av mina bästa köp med!Bra sommarklocka.. Ett av dom bästa köpen genom åren, byte till läder lyfte ytterligare även fast länken är bra.
Ja, samma här, dock har min legat i bankfacket lite för länge nu, kanske är dags att plocka ut den...Utan tvekan ett av mina bästa köp med!
Det är intressant det här med prisutvecklingen på Exp II. Ständigt underprisad och hänger inte alls med prisutvecklingen på Sub och GMT (det är ju en historia i sig.Jag håller helt med om att den är underskattad och det är en modell jag personligen gillar starkt men varför tror du den kommer sticka i pris? Den har ju alltid varit underskattad då den inte varit särskilt populär jämfört med tex en sub något som jag inte tror har ändrats. Kollar man grafen på chrono24 känns det bara som att den hänger med i den generella Rolex prisuppgången och när andra Rolex modeller blir dyrare följer denna med. Tror något mer måste hända för att intresset för modellen ska öka markant och då kan priserna stick. Man kan få fram grafer på chrono24 över prisutvecklingen då har gmt ökat med ca 50 tkr på 5 år och Explorer 2 typ 15 tkr känns som en ganska stabil uppgång.
Min är från -97 och stannar på armen. Hoppas att du hittar ett fint exemplar!Söker en skarp polarexpy från år 2000 om någon känner för att avyttra
Fin! Vilket år?
Ja det hoppas jag med! Vill ha en Råååleks 16570 från mitt födelseår -00, och är väldigt petig när det kommer till skick men hoppas att jag kan hitta en så småning omPolar, burgare och b
Min är från -97 och stannar på armen. Hoppas att du hittar ett fint exemplar!
Coolt med ännu en -00a med smak för en 16570! Min är en -00a precis som vi och alltid lika najs med en års klocka! Hoppas du hittar en snart!Ja det hoppas jag med! Vill ha en Råååleks 16570 från mitt födelseår -00, och är väldigt petig när det kommer till skick men hoppas att jag kan hitta en så småning om
Fin! Vilket år?
Jag är OWG med en 214270 men det kliar för mycket i fingrarna nu så det är dags att utöka samlingen lagom till man fyller 20 om ett halvår, så jag har gått om tid att leta efter ett perfekt exemplarCoolt med ännu en -00a med smak för en 16570! Min är en -00a precis som vi och alltid lika najs med en års klocka! Hoppas du hittar en snart!
Yngling!Vad unga alla är här! Jag tyckte att jag var tidig med Rolex som köpte en ny 16610 2010, då var jag 29år.
Grattis i förskott!Yngling!
(49 på onsdag)
Denna klockan är en året om klocka, lika snygg hela åretSommarklockan idag igen
Självklart!Hej alla Explorer ägare, så jag har precis trycktestat min lilla pärla till 100m och nu har funderingen väckts. Törs jag ta denna klockan med mig i vattnet? Hur gör ni med era?
Hej alla Explorer ägare, så jag har precis trycktestat min lilla pärla till 100m och nu har funderingen väckts. Törs jag ta denna klockan med mig i vattnet? Hur gör ni med era?
Yes, den klarade det!Klarade klockan trycktestet? Om ja, då ska den självfallet vara med i vattnet