Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tror du @yonsson ?Hej alla Explorer ägare, så jag har precis trycktestat min lilla pärla till 100m och nu har funderingen väckts. Törs jag ta denna klockan med mig i vattnet? Hur gör ni med era?
Till alla som söker en Polar.
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ii-ref-16570-sel-white-polar-serial-z5.115471/
Jag har alltid tänkt likadant men vad ska man egentligen med papper till? Så länge man vet att den är äkta och allt är ok så spelar det ju ingen större roll.Nästan perfekt; men papper är ett måste för
mig. Annars
Måste snart hämta min, bilder som denna gör mig verkligen sugen igen!Startar veckan med min.
Nja!Kastade på ett bond nato, vad tycker gänget?
Snyggt! Är det super jubilee?Im baaaaack!
Bra krut i den fortfarande!
Yes, sitter så bra på handleden så kör på det!Snyggt! Är det super jubilee?
Jag hade ett äldre jubilee på tidigare från en fat lady, det vsr både snyggt och skönt. Kanske blir något liknande igen framöver. =)Yes, sitter så bra på handleden så kör på det!
Snygg! Men D-serie och 3186?Ett stycke 3186 verk med tillbehör...
Rolex 16570
Det gör vi!Önskar alla en god morgon! Hoppas att ni rastar era utforskare idag
Hmmm, den gör sig snyggt i alla ljus!Gjorde sig bra i kvällsljuset igår.
Såja! Riktigt bra!
Bra badklocka är det också