S
Staafen
Guest
555 så jag visste att de inte var de korrekta men fick information om att de skulle passa ändå. Jag hade 502 förra gången.Vad är ändlänkarna märkt med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
555 så jag visste att de inte var de korrekta men fick information om att de skulle passa ändå. Jag hade 502 förra gången.Vad är ändlänkarna märkt med?
Har för mig att även 555 ändlänkarna ska passa med tunnare bandstift. Alltså ingen perfekt passform men ska gå!555 så jag visste att de inte var de korrekta men fick information om att de skulle passa ändå. Jag hade 502 förra gången.
Precis det går ju med tunnare stift men sitter inte bra mot caset.Har för mig att även 555 ändlänkarna ska passa med tunnare bandstift. Alltså ingen perfekt passform men ska gå!
Synd, känns svårt att få tag på 502 ändlänkar lösa. Ad kanske säljer löst? Lär kosta svindyrt dock.Precis det går ju med tunnare stift men sitter inte bra mot caset.
Ja precis, tyvärr. Returnerar länken istället.Synd, känns svårt att få tag på 502 ändlänkar lösa. Ad kanske säljer löst? Lär kosta svindyrt dock.
Detta är tråden för 16570, denna modell säljs inte längre i butik så väntetid för köp är nog upp till digHur ser det ut på Explorer 2-fronten, väntetid eller inte?
Tusen tack för hjälpen!Nja, du går in med gaffeln mellan lädret och boetten och tar bort sprinten genom att dra gaffel mot dig när den har fäste runt sprinten. Har du aldrig gjort det rek jag att du låter en uris visa hur du ska göra
Tack!!Jag tycker inte att,det varit några problem med de klockor jag haft utan lug holes. Bara att ta det lugnt och sätta tape så att man inte repar, och jag har bytt ofta. =)
Kammade hem denna skönheten i helgen och är sjukt nöjd
1. Håller med.Fått upp ögonen för denna modell på sistone. Konstigt hur en modell som man inte gav en sekund att titta på förr, plötsligt kan bli så spännande
Efter att ha ögnat igenom tråden lite lätt så kan jag konstatera följande:
1. Den är sjukt j-vla snygg.
2. Stenhård toolklocka
3. Kanske en impopulär åsikt, men 16570 ska endast, och endast, bäras på länk.
Jag håller med dig om länk, den är snyggast så imo...funkar även på RubberB dock..Fått upp ögonen för denna modell på sistone. Konstigt hur en modell som man inte gav en sekund att titta på förr, plötsligt kan bli så spännande
Efter att ha ögnat igenom tråden lite lätt så kan jag konstatera följande:
1. Den är sjukt j-vla snygg.
2. Stenhård toolklocka
3. Kanske en impopulär åsikt, men 16570 ska endast, och endast, bäras på länk.
Absolut, länken är utan tvekan snyggast men ni kan ju inte förneka att den ser bra ut på vissa läder med.Jag håller med dig om länk, den är snyggast så imo...funkar även på RubberB dock..
hmmm, nja något läder du visat har väl varit ok, men själv har jag svårt för läder på en sportklockaAbsolut, länken är utan tvekan snyggast men ni kan ju inte förneka att den ser bra ut på vissa läder med.
Sitter super jubileen bra på? Tänkte eftersom den är till 36mm och tunna stift.16570 på Super Jubilee
Såg en gammal post jag gjort utan några egentliga svar...någon som vet?Har sett att det kan skilja sig hur tjock lumen är runt index, någon som vem mer om detta?
Det ÄR en fantastisk klocka!Det var ett uruselt beslut att läsa den här tråden. Nu sitter jag här med världens sug. Usch.
Min uris skrämde nästan vettet ur mig, han tog helt sonika en boettkniv mellan bandet och hornet. Funkar faktiskt superbra!Nja, du går in med gaffeln mellan lädret och boetten och tar bort sprinten genom att dra gaffel mot dig när den har fäste runt sprinten. Har du aldrig gjort det rek jag att du låter en uris visa hur du ska göra
Eulitbandet är mycket snyggare än Nato!Har fortsatt mina bandexperiment inför en kommande surfresa och fått hem ett Eulit-perlon. Måste säga att det känns bra på armen och i mina ögon ser det lite trevligare ut än nato.
Meen... Länken är ju ändå väldigt trevlig. Den får nog sitta på tills det bär av mot sydligare breddgrader.
Grym på Tropic, canvas funkar ocksåAbsolut, länken är utan tvekan snyggast men ni kan ju inte förneka att den ser bra ut på vissa läder med.
Jodå, en typ fruktkniv har väl används några gångerMin uris skrämde nästan vettet ur mig, han tog helt sonika en boettkniv mellan bandet och hornet. Funkar faktiskt superbra!
Snyggt, välkommen till komboklubben!Wow jag kunde inte bli mer nöjd! Fick äntligen tag på ett Super Jubilee som nu sitter på.
Stort tack!Snyggt, välkommen till komboklubben!
Kul att det blev så bra!Wow jag kunde inte bli mer nöjd! Fick äntligen tag på ett Super Jubilee som nu sitter på.