S
Staafen
Guest
Verkligen! Stort tack @hampusg!Kul att det blev så bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Stort tack @hampusg!Kul att det blev så bra!
Utan tvekan!
Bra ur på jubilee
Vilket år är den från? Jag har dålig koll på hur siffrorna är placerade de olika åren om det nu skiljer sig åt. Kan det vara så att den är utbytt någon gång?Hej
Vad säger experterna? Siffrorna på bezeln ser ut att ligga "för högt" mot den slipade kanten. Syns speciellt på 24, men resten av siffrorna har olika avstånd till kanten. Har försökt jämföra med bla era bilder i tråden. Är detta som det ska vara? Eller vad kan ha hänt här? Slarvigt polerad?
Den är från 2005. Har det ändrats under åren alltså? Hade ingen aningVilket år är den från? Jag har dålig koll på hur siffrorna är placerade de olika åren om det nu skiljer sig åt. Kan det vara så att den är utbytt någon gång?
Helt ärligt vet jag inte om placeringen ändrats men tror att de ser lite olika ut. Har sett att man kan köpa dessa löst på Ebay.Den är från 2005. Har det ändrats under åren alltså? Hade ingen aning
Någon med en 2005a som kan lägga upp en bild? Skulle uppskattasHej
Vad säger experterna? Siffrorna på bezeln ser ut att ligga "för högt" mot den slipade kanten. Syns speciellt på 24, men resten av siffrorna har olika avstånd till kanten. Har försökt jämföra med bla era bilder i tråden. Är detta som det ska vara? Eller vad kan ha hänt här? Slarvigt polerad?
Gå in på C24 och sök på endast från 2005, där kommer du få många träffar.Någon med en 2005a som kan lägga upp en bild? Skulle uppskattas
Jaaa så klart! Att man inte tänkte på detGå in på C24 och sök på endast från 2005, där kommer du få många träffar.
Hoppas att det löser sig!Jaaa så klart! Att man inte tänkte på det
Handlar nog inte om slarvig polering utan snarare om en hårdare polering för att få bort djupare märken.Hej
Så är det säkert!Handlar nog inte om slarvig polering utan snarare om en hårdare polering för att få bort djupare märken.
Hej
Hyvlat låter j-vligt aggressivtFörmodligen hyvlat ner div dings.
Magisk på jubilee!
Bra ur på jubilee
Det där är ingen 16570 utan en 216570 som är en nyare modell på 42mm.Älskar denna
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ii-216570-the-trÅd.56652/page-61#post-3007874Älskar denna
Inte lite material som gått bort där inte :OSkräckobjekt?
Jag tror att den eventuellt kan vara opolerad!Skräckobjekt?
Ja så klart, bandstiften som är för långa!Jag tror att den eventuellt kan vara opolerad!
Precis, det måste vara så!Ja så klart, bandstiften som är för långa!