S
Staafen
Guest
Stort tack! Jag håller med, gillar den på Oyster med men den blir väldigt bra på jubilee.Riktig fullträff med byte av länk. Kanon innan men bytet lyfter klockan än mer. Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack! Jag håller med, gillar den på Oyster med men den blir väldigt bra på jubilee.Riktig fullträff med byte av länk. Kanon innan men bytet lyfter klockan än mer. Snyggt!
Stort tack! Jag håller med, gillar den på Oyster med men den blir väldigt bra på jubilee.
Fråga, jag har en datejust 36mm (116234) som sitter på Jubilee. Skulle den länken lira ihop med en 16570?Stort tack! Jag håller med, gillar den på Oyster med men den blir väldigt bra på jubilee.
Det är den länken jag har på. Den sitter tight men det blir en minimal glipa mot boetten.Fråga, jag har en datejust 36mm (116234) som sitter på Jubilee. Skulle den länken lira ihop med en 16570?
Yes jag har köpt det separat, har för mig att den heter 63600 när det är med hidden clasp.Håller helt med dig! Har du köpt till ett jubilee? Vad är det för ref. på länken?
Trevlig helg alla Explorers![/QUOTE
Skarp!!
Den där skulle jag kunna tänka mig att köpa!Snart ut o härja lite i skogen, känns alltid bättre med trotjänaren på handleden!
Grattis till en mycket fin klocka! Jag tror att denna modell kommer fortsätta uppåt en bra bit till. Får man fråga vad du fick ge?Varit intresserad av denna pärla ett tag men tyckt priserna skjutit lite mycket.. Sen dyker det upp en till hyfsat pris och vips så var man med sin första Rolex. Underbar känsla
Det får man väl hoppas. Men känns som en keeper än så länge! Det var en hyfsad men rimlig summa, så mycket kan jag sägaGrattis till en mycket fin klocka! Jag tror att denna modell kommer fortsätta uppåt en bra bit till. Får man fråga vad du fick ge?
Oj, vad bra den blir på Jubilee. Får försöka hitta en lagom sliten jäkel till den här:Trevlig måndag Explorers!
Den är väldigt bra på jubilee.Oj, vad bra den blir på Jubilee. Får försöka hitta en lagom sliten jäkel den här:
Glad måndag!
Bra där!Får väl bidra med lite ”polar” såhär en sketen måndag.
Bra där! Visst blir det bra?Vart lite småmeck ikväll. Var ju tvungen att testa efter @Staafen bilder med Jubilee. vart riktigt nöjd med resultatet! Märkligt nog passade inte oystern på datejusten...
Riktigt bra! Men hur kan inte oystern passa på datejust? Supermärkligt..Bra där! Visst blir det bra?
Ja det var lite konstigt faktiskt! Är det stiften som hamnar fel?Riktigt bra! Men hur kan inte oystern passa på datejust? Supermärkligt..
Japp, stiften som inte fäster. Såg för övrigt inte bra ut med oyster på datejust, men man vill ju ändå ha klockan komplettJa det var lite konstigt faktiskt! Är det stiften som hamnar fel?
Det kan jag tänka mig!Japp, stiften som inte fäster. Såg för övrigt inte bra ut med oyster på datejust, men man vill ju ändå ha klockan komplett
Kom på att det bör bero på "böjen" av end linksen, då Jubilee lämnar en liten glipa på explorern. Blir ju då tvärtom med oyster på datejust där den blir för tight i mitten med glipor i kanterna istället. Dvs, 36mm till 40mm funkar, men inte tvärtomDet kan jag tänka mig!