Väldigt nöjd med bytet av länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt nöjd med bytet av länk
Mycket bra! Ligger i soffan utan klocka på armen så kan tyvärr inte bidra med samma kombo.Dags för en Polarvit på Superjubilee
Fin Explorer men fel tråd!Gillar skarpt
J-vla fin bild!
I skogen idag med 16570.
Snyggt!
I skogen idag med 16570.
Ligger fint mot det grönaLika nöjd varje dag jag ska ta på denna!
Ja visst gör den!Ligger fint mot det gröna
Haha va?Äntligen har min favvo fått komma hem.
Efter en period i skyddat boende med hemlig identitet!
Vi hade en man som gick runt och hävdade, att han fått i uppdrag av styrelsen att kolla säkerheten i ytterdörrarna.Haha va?
Det låter helt sjukt!Vi hade en man som gick runt och hävdade, att han fått i uppdrag av styrelsen att kolla säkerheten i ytterdörrarna.
Han påstod sig vara låssmed.
Granntanten var på balkongen och städade, när hon kom in i lgh var ett dörröga monterat.
Hos oss menade han att vi behövde en ny kåpa över låsvredet och ett extra lås. När han började intervjua om våra värdeföremål bad jag honom gå...
HSB har medelst att han har ”avslutat” sitt arbete!
Nån i Östersund fattade misstankar och ringde polisen.
Under denna period har klockan och lite andra saker bott hos banken...
Man måste vara rädd om Rolle!
Ja, det är helt sjukt!Det låter helt sjukt!
Haha vad menar du?Inte en helt ovanlig syn detta
#eldsjäl <3Haha vad menar du?
KS bästa tråd och Rolex bästa modell ju!#eldsjäl <3
Jag är nästan beredd att hålla med dig!KS bästa tråd och Rolex bästa modell ju!
Snyggt! Jag funderade på ett likadant men har inte tagit tag i det än.på med condura band som omväxling, funkar bra..
Du har ju redan bästa länken på din klocka...Snyggt! Jag funderade på ett likadant men har inte tagit tag i det än.