• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Väldigt nöjd med bytet av länk :)

20191002_075025-01.jpeg

Vi hade en man som gick runt och hävdade, att han fått i uppdrag av styrelsen att kolla säkerheten i ytterdörrarna.
Han påstod sig vara låssmed.
Granntanten var på balkongen och städade, när hon kom in i lgh var ett dörröga monterat.
Hos oss menade han att vi behövde en ny kåpa över låsvredet och ett extra lås. När han började intervjua om våra värdeföremål bad jag honom gå...
HSB har medelat att han har ”avslutat” sitt arbete!
Nån i Östersund fattade misstankar och ringde polisen.
Under denna period har klockan och lite andra saker bott hos banken...
Man måste vara rädd om Rolle!

Senast ändrad:
Vi hade en man som gick runt och hävdade, att han fått i uppdrag av styrelsen att kolla säkerheten i ytterdörrarna.
Han påstod sig vara låssmed.
Granntanten var på balkongen och städade, när hon kom in i lgh var ett dörröga monterat.
Hos oss menade han att vi behövde en ny kåpa över låsvredet och ett extra lås. När han började intervjua om våra värdeföremål bad jag honom gå...
HSB har medelst att han har ”avslutat” sitt arbete!
Nån i Östersund fattade misstankar och ringde polisen.
Under denna period har klockan och lite andra saker bott hos banken...
Man måste vara rädd om Rolle!
Det låter helt sjukt!

Alltid hållit 216570 som favorit men denna smäller ju högre, stenhård både i vitt och svart. Någon i Sthlms norra delar som vill bli bjuden på en fika och låta mig få klämma lite?:rolleyes:

Tillbaka
Topp