Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det halvtaskiga juristlöner, trodde de endast var odrägligt högaFörsta dinkan av nån kvalité, kostade 12t och jag betalade av sparade pengar, efter att ha konsulterat hustrun, får jag erkänna. Det var rätt mycket stålar då, på en halvtaskig juristlön. Sedan dess alltid sparade pengar och med hustruns välsignelse. Krävde dock att hon fick en Omega till sig själv först. Kul muta
Skickat från iPhone
Jag likaså, fick för mig att jag borde ha en Sub, så jag köpte en.Ingen plan. Spekulerade framgångsrikt och tyckte att det var dags.
När du är nyexad så är det inte roligt. Lite bättre nu..Finns det halvtaskiga juristlöner, trodde de endast var odrägligt höga![]()
Antikurmakaren i Malmö?Köp av min andra Rolex Day-Date 18038. Tittade in hos min urmakare för att säga hej. Då visar han mig en fin Day-Date från 1984-86 minns inte riktigt. Han sålde den åt någon annan. Nu hade jag 20.000 i cash,klockan kostade 45.000. Hur gör man nu ? Tog klockan till pantbanken ock pantade den för 20.000 ,hämtade hemma 5.000 till. Betalde min urmakare ock tackade för hjälpen, med en Cognac flaska. Löste ut klockan inom 2.mån. Hade den i några år ock sålde den.
Perfekt sätt att köpa klockan , OM man fattas lite pengar. Viktigt är att inte låta klocka ligga på Panten för länge, då blir det dyrt...........
Då är du rätt unik bland studenterVet inte vad som anses dyrt men...tog en månads CSN och slog till. Köper hellre klockor än festar upp pengarna![]()
Då är du rätt unik bland studenter![]()
Antikurmakaren i Malmö?