Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En väldigt komplett och trevlig trippel!GADA-trippel: från vänster, 1. riva upp rötter, vara i skog och mark, jobba med huset, vara på båten, 2. formella tillställningar, kostym och högnivåmöten samt 3. allt annat!
Nyfiken på reserv, när är den då tänkt att användas?Där jag sitter i Afrika några mil söder om ekvatorn får jag roa mig med dessa tre musketörer.
Submarinern agerar allt-i-allo, Tudorn är mestadels reserv medan Omegan är min reseklocka då den har möjlighet att ställa timmen då man passerar tidszoner.
Där jag sitter i Afrika några mil söder om ekvatorn får jag roa mig med dessa tre musketörer.
Reserv som i betydelsen "om skiten hamnar i flakten och klockjakeln kraschar fullstandig". Du har en poang i att den inte anvands sarskilt mycket. Den har mest lanats ut till en kanadensare som initialt sprang runt och hanade mina mekaniska klockor och menade att hans smartwatch var sa mycket battre...kanske det tills hans laddare till klockan gick sonder.Nyfiken på reserv, när är den då tänkt att användas?
Apbra!Trippeln som är i rotation för tillfället.
Kommer du till jobbet på måndag med någon av dem? Jag gissar det blir Rollen?Denna är bra, skulle klara mig galant på dessa.
Det här inlägget får mig nästan att rättfärdiga tanken som jag haft om att köpa en chronograph som matchar min 5817BRMin Breguettrippel
Do it!Det här inlägget får mig nästan att rättfärdiga tanken som jag haft om att köpa en chronograph som matchar min 5817BR
Kul trippel, Heuern är frän!Min trippel för tillfället, väldigt nöjd med denna. Som fjärde är det nog en klocka med silvrig sunburst som ska in. Gärna på läder.
Tackar tackar Jaa dem är alla 3 kanske inte dem vanligaste men det gör bara att jag gillar dem lite extra.Kul trippel, Heuern är frän!