Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Det ska du absolut vara!Riktigt nöjd med min Speedmaster trippel.
Riktigt stilig! Håller med, mycket pang för pengarna!Min drömklocka är ju just Datejust, men i brist på kapital så är jag löjligt förtjust i min Sjöö Sandström Royal Steel Classic 36. Är det en Datejust eller Reverso? Absolut inte. Är den jämförbar med dom? Näe, inte riktigt. Men när just "detaljen" pengar också kommer in i ekvationen så tycker jag den är helt fantastisk.
Du får en nästan ny på forat för nånstans mellan 10-15K. Jag tycker den är snygg, men framförallt är den helt löjligt bekväm på min handled. Hänger med i princip alltid, gym och allting. Om det är "värdigt" i din mening vet jag inte, är ju Selitta osv. Köper du beggat så är iaf värdeminskningen högst moderat.
Gör sig bra på både länk och läder. Bilder lånat från nätet.
otrolig Piaget! och härlig trippel!Här kommer min trippel som uppfyller de flesta kraven.
Ädelmetall, fungerar ish som dress samt lite mer urverkskonst.
Gedigen samt praktisk med wr och glidelock. Riktigt strapmonster och passar till det mesta.
Sist men inte minst. Ädelmetallsklockan från AP. En av de stora tre och kanske Gerald Gentas bästa design genom tiderna.
Grymma! Känns som att jag har någon liknande form fast budgetversion av den där trippelnHär kommer min trippel som uppfyller de flesta kraven.
Ädelmetall, fungerar ish som dress samt lite mer urverkskonst.
Gedigen samt praktisk med wr och glidelock. Riktigt strapmonster och passar till det mesta.
Sist men inte minst. Ädelmetallsklockan från AP. En av de stora tre och kanske Gerald Gentas bästa design genom tiderna.
Den GS’en
En modern trippel.
Utforskaren, dykaren och dressaren..