Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt fin japansk trippel, gillar speciellt CredornHyfsat heltäckande trio japaner för mina behov just nu. Men törsten för mer/annat lär väl tyvärr vara omöjlig att släcka
Edit: SLA057, SBGP013, GBAR012
Riktig gladmagnet det där triptykenEn bra/udda Seamastet trippel.
Inte helt olik min radhustrippelHyfsat heltäckande trio japaner för mina behov just nu. Men törsten för mer/annat lär väl tyvärr vara omöjlig att släcka
Edit: SLA057, SBGP013, GBAR012
Unimaticen är förvånande braEn uppskattad trio i all sin enkelhet.
Tack, minimalism då möter (Sellita SW200-1)Unimaticen är förvånande bra
Jäkligt fin tudor!En Rolex-trippel: Submariner, GMT Master II och Explorer II
Eller vänta, blev nåt fel nu?
Kul att höra! Är den enda från den trion som är kvar änJäkligt fin tudor!
bra val att behålla den jäkligt fin!Kul att höra! Är den enda från den trion som är kvar än
En del här vågar inte ta med sin Rolex till Malaga så vill du utveckla det lite?Rolex en bär jag dagligen då jag jobbar i Afrika.
Ja väldigt fin Tudor! Vad är det för ref?Kul att höra! Är den enda från den trion som är kvar än
Tack! Det är en ref 76100 (samma som 79090 fast med lollipop timvisare) från år 1987-88Ja väldigt fin Tudor! Vad är det för ref?
I mitt uppdrag jag genomförde i centrala delarna av Afrika ville jag ha en robust och stabil klocka som var lättläst även i svårare ljusförhållanden. Vattentäthet som räcker till samt en jäkligt trevlig rova... valet var enkelt kan man säga. Jag är nu tillbaka i Svea rike men gärna klockan även här dock, men inte riktigt av samma anledningar.En del här vågar inte ta med sin Rolex till Malaga så vill du utveckla det lite?
;-)
Vad är det för fråga…En del här vågar inte ta med sin Rolex till Malaga så vill du utveckla det lite?
;-)
Du har god smak!En triss i underskattade ur
Bvlgari Diagono CH 35G
Hublot 1521.2
Cartier Panthere 1300
Är väl som att sparka in en öppen dörr, men dito!Du har god smak!