Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
IWC:n är jäkligt bra. Deras gummin på den tiden var väl inte toppen men den generationen av Aquatimer är förbaskat härlig.Dykartrippel.
IWC:n är jäkligt bra. Deras gummin på den tiden var väl inte toppen men den generationen av Aquatimer är förbaskat härlig.
Kul! Den ironiska generationen…”Gillar komplikationer,vita urtavlor och inget under 42mm”
Tycker du ska byta ut Paneraien mot en Cartier Santos MediumDykar 3a!
Hade en large som jag sålde, men en medium kanske borde testas!Tycker du ska byta ut Paneraien mot en Cartier Santos Medium
Edit: Jag har en!
Magisk bra trippel!Eller stämpla ut med denna? Kluven men rätt befogat
Åh, tack snällt en lagom spretig blandningMagisk bra trippel!
Riktigt stabil trippelSpeedmaster, Planet Ocean och Aqua Terra
Riktigt nice trippelKanke inte min bästa trippel, men absolut en väldigt bred trippel. Date, chrono och gmt. Blå, grå och vit. 38mm, 42mm och 40mm. Länk och läder.