Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantasifullt! En dressare, en bea.... Nä skojar bara! Riktigt grymma såklart!Det här ju faktiskt en mer "äkta" trippel inser jag.
Poormanstrippel
Bra samling!Vintage Radhustrippel.
Haha, läste "porrmanstrippel". Men det är det väl också
Grym trippel! Det som lyfter de tre är för utom ålder, de olika färgsättningens på de tre olika färgerna på index och visare i allmänhet men den röda kanten på timvisaren på flingan med Natoband.Trippel i Snowflake
Förbaskat njutig trio!Denna trio får ganska mycket handledstid.
Gött! Har du lust att slänga upp någon bild med speedyn och explorern bredvid varandra?Dessa tre svarta skönheter är en bra trio ...
Jag utmanar dig i poormans trippel !Poormanstrippel
Ja dina är lite mer Poor.Jag utmanar dig i poormans trippel !
Ja, jag såg det efter jag lade in bilden haha...Ja dina är lite mer Poor.
Fast du borde synka dom iför gruppfoto
Så lika... Men ändå så olika.... Grymma!Trippel i Snowflake
Vad är det där för winder? Såg riktigt trevlig ut.Har man bara tre är valet enkelt ;-)
Ganska vid spridning på dem dock
Rolex
Vostok
Casio
Trevligt! Ser bra ut!För dagen så får det bli denna, visst kan det bli bättre så är det väl, men jag är mer än nöjd kan jag säga.
För dagen så får det bli denna, visst kan det bli bättre så är det väl, men jag är mer än nöjd kan jag säga.
Vill syna det kommande fjärde kortet...För dagen så får det bli denna, visst kan det bli bättre så är det väl, men jag är mer än nöjd kan jag säga.
Perfekt avvägd, grattis!
Vill syna det kommande fjärde kortet...
Är övertygad om att det inte slutar där. Grymt jobb!
Må gott!