llindberg
Basic
Riktigt clean trippel! Strösslet är ju bland det fetaste jag har sett här!En trevlig OQ DD trippel med Vitguld, gulguld och lite strösslad pyramid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt clean trippel! Strösslet är ju bland det fetaste jag har sett här!En trevlig OQ DD trippel med Vitguld, gulguld och lite strösslad pyramid!
Inte dum alls!Min stabila radhustrippel:
PAM 176, Ingy 3239 och PO 2500.
Han har ju flaggat för att han väntat på lite bling...och du smyger in ytterligare ett tungt ur bara sådär? Grym!
Får gåshud av 1680in. Galet nice!Submariner x3
5513,1680/8 och 76100
Bra dyktrippel!Submariner x3
5513,1680/8 och 76100
Då är vi 2 stycken!Får gåshud av 1680in. Galet nice!
Tack!Får gåshud av 1680in. Galet nice!
Tackar!Bra dyktrippel!
TackDå är vi 2 stycken!
Triss i Mats Wilander klockor slår inte en trippel i Patek Philippe, men bara nästan !
Bra där feskarn, du håller den göteborgska fanan högt!PP-trippel
Riktigt go trippel om du frågar mig.Gammalt stål, TT och güld. Mao. en slentrianmässig KS-trippel
Stort tack!Riktigt go trippel om du frågar mig.
Ingen orsak.Stort tack!
16800 8.6m ca84-85. Den är mysigt strösslad av lumesläpp och tidens tand! Stalkade dig på insta och la upp en ny bild på henneIngen orsak.
Vad är det för Sub du har? År och Ref? Ser nice ut.
Tack! Du är inte den enda som går i de tankarna. Hade varit kul med något fett till sommaren men jag är för skadad för att kunna va med en klockaJag som var på väg mot att ta steget till OWG kommer på andra tankar när jag ser @JLW 's trippel.
16800 8.6m ca84-85. Den är mysigt strösslad av lumesläpp och tidens tand! Stalkade dig på insta och la upp en ny bild på henne
Tack! Du är inte den enda som går i de tankarna. Hade varit kul med något fett till sommaren men jag är för skadad för att kunna va med en klocka
Optimalt!!Gammalt stål, TT och güld. Mao. en slentrianmässig KS-trippel
Löv it! Relativ nyinförskaffad, lite över fyra månader.Den ser helt grym ut! Åttitalare är sjukt sköna. Är den nyinkommen? har inte sett den i din feed tidigare.
Tackar klockbroder!Optimalt!!
Inget slentrianmässigt över den där trippeln! Bra där!Gammalt stål, TT och güld. Mao. en slentrianmässig KS-trippel
Är nog jag som blivit fartblind - saknas bara en AquanautInget slentrianmässigt över den där trippeln! Bra där!
Nej för fan kompis! Ingen sketen fantasilös aquanaut!Är nog jag som blivit fartblind - saknas bara en Aquanaut
Kör!Är nog jag som blivit fartblind - saknas bara en Aquanaut