Du är också fartblindNej för fan kompis! Ingen sketen fantasilös aquanaut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är också fartblindNej för fan kompis! Ingen sketen fantasilös aquanaut!
Nej för fan kompis! Ingen sketen fantasilös aquanaut!
Löjligt bra trippel!Vem behöver kronskydd?
Damn son! Den trippeln var inte dålig!Strösslat vitguld, gulguld och platina gör en trevlig trippel!
Sjuk trippel. Riktigt nice!Strösslat vitguld, gulguld och platina gör en trevlig trippel!
Mycket bra gubben!När 116688 och 16618 är hos Nymans så bjuder man på en gammal trippel!
Snyggt! Är det en OQ 19038 i mitten eller en 19028 med eftermonterad diamant bezel?Strösslat vitguld, gulguld och platina gör en trevlig trippel!
Snyggt! Är det en OQ 19038 i mitten eller en 19028 med eftermonterad diamant bezel?
Tung trippel!När 116688 och 16618 är hos Nymans så bjuder man på en gammal trippel!
Tre ess! Snyggt!När 116688 och 16618 är hos Nymans så bjuder man på en gammal trippel!
En trevlig OQ DD trippel med Vitguld, gulguld och lite strösslad pyramid!
Min och tjejens ♕- trippel
Mycket bra! Pateken såld?
Fina färger tillsammans!Min och tjejens ♕- trippel
Min och tjejens ♕- trippel
Fina färger tillsammans!
Go trippel!
Min dykartrippel
Klassisk seamaster i lite nyare tappning med 2500 kalibern
42mm planer ocean med 2500 även där
14060m
Blåa seamastern är för mig lite dubbel. Mellanchefsklocka säger många... Men den passar till allt och det är Något med färgen... Använder den Max några gånger i månaden men kan inte släppa den.
Planet ocean landade nyss. Känns otroligt välbyggd! Men osäker på om det orangea är Något för mig.
14060... Klockan jag väljer i 95% av fallet. Finns inget negativt med denna, en keeper (troligtvis)
Dressigt, sport, vardags.
Dressigt, sport, vardags.