jakebarnes
Basic
Är jag helt ute och cyklar om det var något liknande den vänstra kronografen som delades ut till svenska helikopterpiloter?
Riktigt fin oavsett!
Ja, precis. Men det här är brittiska flygvapnet RAF:s, issued, version.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är jag helt ute och cyklar om det var något liknande den vänstra kronografen som delades ut till svenska helikopterpiloter?
Riktigt fin oavsett!
Blir inte bättre! Men hur fördelas handledstiden??Har ju skamlöst postat bilder överallt på min lilla trio. Är i skrivandets stund oerhört nöjd med den.
Blir inte bättre! Men hur fördelas handledstiden??
Badbeater, alltså!Normalt 2 dagar sen byte. Var dock på SPA med mkt bastu, då fick VC’n ta ett extra pass.. bastar hellre med 150m wr jmfr med 50 resp 60m
Feeeet JLC!Min nuvarande trippel samt en kontinuerligt roterande vikarie PAM i miniatyr.
Satan vad nördigt och bra!Gul Pepsi-trippel
Min topp-trio. SBGJ003/E, BP MilSpec, SBGH037
Wow riktigt grym trippel! Kan nästan inte bli bättreMin bästa trippel...
Tung trippel, även bokstavligt.Min bästa trippel...
Min bästa trippel...
Ha ha ja jag var tvungen och väga igår, nästan 600 gram.. Så går guldpriset upp så får man börja kapa lite bitarTung trippel, även bokstavligt.
Tack! Nej skulle vara isf platinum Daytonan, kronograf AP i rose och en Nautilus.. Men den budgeten har jag inte..Wow riktigt grym trippel! Kan nästan inte bli bättre
Tack!Onödigt fint, pannan är ju hållkäften-bra!
Fröjd för ögatMin bästa trippel...