Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sportsport-trippel juDå jag tillfälligt råkar ha alla klockorna hemma för ett "aktiv trippel-byte" plockar jag ihop en trippel där varje klocka passar för alla tillfällen. En perfekt sportdress-trippel helt enkelt, där "less is more" ...
Sjukt bra bilder, och härliga klockor!En liten förändring i veckan gör att favorittrippeln numera består av följande skönheter;
Rolex Datejust 41mm, Dark Rhodium, 126334
Rolex Datejust 41 mm, Black, 126300
Omega Seamaster 300, Steel on steel, 233.30.41.21.01.001
Tack - riktigt nöjd självSjukt bra bilder, och härliga klockor!
Mycket trivsamt! Funderar själv starkt på DJ41 men kan inte bestämma mig för dark rhodium eller svart.En liten förändring i veckan gör att favorittrippeln numera består av följande skönheter;
Rolex Datejust 41mm, Dark Rhodium, 126334
Rolex Datejust 41 mm, Black, 126300
Omega Seamaster 300, Steel on steel, 233.30.41.21.01.001
Tycker själv att svart gör sig bäst med slät ring och Oysterlänk - då är den t o m snyggare än Explorern. Vitguldsring och Jubileelänk gör sig bra till lite ljusare färger, som silver eller grå .....Mycket trivsamt! Funderar själv starkt på DJ41 men kan inte bestämma mig för dark rhodium eller svart.
Mycket snyggtNuvarande
Tycker själv att svart gör sig bäst med slät ring och Oysterlänk - då är den t o m snyggare än Explorern. Vitguldsring och Jubileelänk gör sig bra till lite ljusare färger, som silver eller grå .....
Har tittat mycket på den här varianten:Tycker själv att svart gör sig bäst med slät ring och Oysterlänk - då är den t o m snyggare än Explorern. Vitguldsring och Jubileelänk gör sig bra till lite ljusare färger, som silver eller grå .....
Också snygg - kan egentligen inte bli fel hur man än kombinerarSjälv gillar jag min gråa! Ett något annorlunda utförande en dina. Över förväntan på DJ41 faktiskt, lite sportigare är 36mm.
Har du dom än och isåfall kan du tänka dig att sälja?Trippel... hmm, vad sägs då om dessa Benrus Type 1, Benrus Type II, samt min Ka-bar Mark II bajonett
Utsökt!Triss i vintage Seiko lyx? Credor, Grand Quartz och Lassale
Tackar. Imorgon blir det triss i vintage Seiko HAQUtsökt!
Spännande!Tackar. Imorgon blir det triss i vintage Seiko HAQ
Snyggt och bra!Då jag tillfälligt råkar ha alla klockorna hemma för ett "aktiv trippel-byte" plockar jag ihop en trippel där varje klocka passar för alla tillfällen. En perfekt sportdress-trippel helt enkelt, där "less is more" ...