Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
36mm trippel som jag gillar starkt, men vilken är bäst?
Vette tusan, jag har olika svar var och varanna dag
Det kan verka så enkelt men inte för mig..Kunde inte varit tydligare,
1601 är överlägsen! Sälj dom andra och köp nåt roligare!36mm trippel som jag gillar starkt, men vilken är bäst?
Ja du ser, det är inte självklart1601 är överlägsen! Sälj dom andra och köp nåt roligare!
Klockren trio!!!! Hatten av!En sjuk trippel, minst sagt.
Ja, man hade verkligen kunnat köpa sjukt kul klockor om man löste in dem.En sjuk trippel, minst sagt.
Så grymt bra.En sjuk trippel, minst sagt.
Ja, så är det tyvärrJa, man hade verkligen kunnat köpa sjukt kul klockor om man löste in dem.
Har ju skamlöst postat bilder överallt på min lilla trio. Är i skrivandets stund oerhört nöjd med den.
Ja, man hade verkligen kunnat köpa sjukt kul klockor om man löste in dem.
Breguet Tradition, någon perpetual calender och cartier carree i helguld. Om jag hade velat maxa tre klockor i lyxklassen dvs.Vad hade du personligen köpt istället?
1. Ingen som ens vet vad det där är för skräpBreguet Tradition, någon perpetual calender och cartier carree i helguld. Om jag hade velat maxa tre klockor i lyxklassen dvs.
Ironi? Verkligen inte, är väldigt förtjust i modellen. Skön hommage till de gamla fickuren.Ironi eller inte. Breguet tradition?!
Skoj att se dessa. Kul val!För tillfället verkar det vara dessa tre!
Rätt nöjd med denna trippeln.
Breguet Tradition, någon perpetual calender och cartier carree i helguld. Om jag hade velat maxa tre klockor i lyxklassen dvs.
Du behöver en 36m explorer!36mm trippel som jag gillar starkt, men vilken är bäst?
Vilken är favoriten om du måste välja?Rätt nöjd med denna trippeln.
Riktigt jävla valbalanserad trio! Grymt bra jobbbat!Dessa tre är det nu. Kronografen, dykaren och dressaren (är det ens ett ord?).
Porrbilder hör inte hemma här!!En sjuk trippel, minst sagt.