wotan
Silver
Tudorn drar ner, byt ut den isfFunderar på att fila ned min samling till dessa tre. Känns versitil och trevlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudorn drar ner, byt ut den isfFunderar på att fila ned min samling till dessa tre. Känns versitil och trevlig!
Expyn så klartVet inte vilken som är bästa trippeln då det bara skiljer en klocka, frågan är om det är en "dressare" eller den mångsidiga explorern som ska vara med...
Har nu bytt ut 36 trippeln till en duo 116233, så en Explorer är helt rätt!!!Du behöver en 36m explorer!
Bilder av de tre tillsammans är lite av poängen med tråden.Daydate dayjust och sub.
Vilken är favoriten om du måste välja?
Till en... vad?Tudorn drar ner, byt ut den isf
Vad har du mer i samlingen?Till en... vad?
En skx013, två vintage dykare och en atlantic worldmaster.Vad har du mer i samlingen?
Ruggigt bra!Rätt nöjd med denna trippeln.
För ungefär samma värde som Tudorn? En omegadykare? Jag kan vara partisk och extremt allergisk mot TudorEn skx013, två vintage dykare och en atlantic worldmaster.
Men tänkte mer om man utgår ifrån den trion!
Konsten att (nästan) hålla en mille i handenRuggigt bra!
Snyggt och snygg förvaring, fler bilder på den?Nöjd med denna laguppställning faktiskt
Snyggt och snygg förvaring, fler bilder på den?
FörvaringPå klockan eller förvaringen?
Det ska du vara !Nöjd med denna laguppställning faktiskt
Det ska du vara !