Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha Sjukaste
Ingen dålig trioRolex-trio
Kanske ska komplettera med en Daytona?
Hmmm.. Vilken väljer jag idag tro? Beslutsångest deluxe! =)
Inte riktat mot dig @Patrik Sinn, men din bild visar precis vad som har gått snett (eller brett) med moderna subbar.Platsen längst till höger har varierat men just nu känns tudorn helt rätt!
Inte riktat mot dig @Patrik Sinn, men din bild visar precis vad som har gått snett (eller brett) med moderna subbar.
Grym trippel med bra variation! Har faktiskt tänkt mig nästan exakt samma uppsättning .Platsen längst till höger har varierat men just nu känns tudorn helt rätt!
Uppdaterad trippelKanske inte bästa, men rolig trippel iaf!
Mkt fint och nästan löjligt nice med något som inte är enbart rolex i trippel eller duo-trådenPostat denna i vintage tidigare, men tycker att den definitivt platsar här också!
Vintage JLC-trippel! VtH: Jumbo, ca 1945 - Pre-JLC Reverso, 1932 - 14k helguld, 1963.
Sjuk trippelUppdaterad trippel
Tackar! Ruggigt nöjd själv! Trion kommer nog bli en kvartett framöver, eftersom jag "behöver" en Memovox också.Mkt fint och nästan löjligt nice med något som inte är enbart rolex i trippel eller duo-tråden
Bra! Vad fick gå? Kermit?Uppdaterad trippel
Inte riktat mot dig @Patrik Sinn, men din bild visar precis vad som har gått snett (eller brett) med moderna subbar.
(Tudorn var fin!)