Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle knappast kalla den samlingen blygsam!Detta är min blygsamma trippel som känns rätt bra. Fram tills nyligen hade jag bara Explorern, men sen hände något. Förmodligen sitter den löst nu, men man skall inte ha för bråttom.
Explorer, Speedmaster 145.0022, Black Bay GMT
Edit: bättre bild
Fin trippel Det märkliga är att Speedyn ser minst ut.Detta är min blygsamma trippel som känns rätt bra. Fram tills nyligen hade jag bara Explorern, men sen hände något. Förmodligen sitter den löst nu, men man skall inte ha för bråttom.
Tack!Fin trippel Det märkliga är att Speedyn ser minst ut.
Här e nog min bästa trippel just nu! Guld, stål och mittemellan! Ursäktar korspostning!
Omorganiserat lite. Den här trippeln är jag väldigt nöjd med
Snuskigt braKänns som en ganska komplett sexsiffrig-Rolex-trio. Har beställt Oysterflex till 116500LN.
Då blir det en i stål, en tvåton och en ädelmetall. En på Oyster, en på Oysterflex och en på jubilé
+1Snuskigt bra
Din Daytona skapar ha begär..sjukt snygg.Här e nog min bästa trippel just nu! Guld, stål och mittemellan! Ursäktar korspostning!
Drömtrio!Känns som en ganska komplett sexsiffrig-Rolex-trio. Har beställt Oysterflex till 116500LN.
Då blir det en i stål, en tvåton (everose) och en ädelmetall (guld). En på Oyster, en på Oysterflex och en på jubilé
ojojoj! byta mot en seiko 5a? = pDetta är min blygsamma trippel som känns rätt bra. Fram tills nyligen hade jag bara Explorern, men sen hände något. Förmodligen sitter den löst nu, men man skall inte ha för bråttom.
Mäktig speedy!Förstakedjan kompletterar varann väldigt bra, är mycket nöjd över hur det utspelat sig
vilka klockor!Apropå #speedytuesday.
Sitter och drömmer om en explorer 2 men frågan är om dessa är precis på gränsen till lika snygga. Nu gjorde du mig alldeles villrådig....
Det tar jag som en komplimang.Sitter och drömmer om en explorer 2 men frågan är om dessa är precis på gränsen till lika snygga. Nu gjorde du mig alldeles villrådig....