+1!!!Kul att se två riktiga kanontripplar i rad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1!!!Kul att se två riktiga kanontripplar i rad!
Bra. Hur stor är minsta?
32 mm tror jag. Bärs lite större då den inte är rund och har integrerad länk, men den är inte stor.Bra. Hur stor är minsta?
Cool nontheless32 mm tror jag. Bärs lite större då den inte är rund och har integrerad länk, men den är inte stor.
Kanon trippel!!! Men vad hände med tiden på den längst till höger?Seiko "astronauts"
A829-6029, A829-6019 ×2
Tack!Kanon trippel!!! Men vad hände med tiden på den längst till höger?
Certinan är fin!Mina tre bästa just nu. DS:n får inte den handledstid den förtjänar men ligger desto närmare hjärtat.
Den är fantastisk!Certinan är fin!
Herregud vad bra. Vad har vi för årtal på dessa?Korspostar denna från vintageavdelningen.
Tack!Herregud vad bra. Vad har vi för årtal på dessa?
1016 klar favorit! Eller hade den annat ref 1965?Tack!
-65, -61, —65
Det är en 1016.1016 klar favorit! Eller hade den annat ref 1965?
Helt klart har man problem när inte Någon av de klockorna man hyllade finns kvar 2 månader senare. Men jag är nöjdMy only tripple
Men jag börjar bli riktigt nöjd med de klockor jag har nu, samtliga används och tillför glädje
i stort sätt har du ju två dykare hahaSjukt nöjd med denna 'three meal combo" med chrono, diver och GMT
införskaffade Speedmastern igår
Tack! Haha, ja bratten har bättre dykar rating(300m)än tudorn dock ingen dykar bezel, det är en 24h bezel till för en 3dje tidzoni stort sätt har du ju två dykare haha
du får fixa en till utan vridring
bra samling annars!
haha visserligen har du ju rätt om bezeln!Tack! Haha, ja bratten har bättre dykar rating(300m)än tudorn dock ingen dykar bezel, det är en 24h bezel till för en 3dje tidzon
Mina tre bästa just nu. DS:n får inte den handledstid den förtjänar men ligger desto närmare hjärtat.
Tack! Är ganska nöjd ."Dammigt" var ett intressant sätt att se det. Ja, det är matt och strävt i finishen och jag har insett att det är det jag gillar, till skillnad från "silk smooth seat belt weave". Det är därför mitt Toxic Shiznit är till salu på K&S.Riktigt bra kombo av band och urtavlor. Gillar särskilt det grå natot på Doxan - sportigt och dammigt på samma gång