Svävaren
Basic
Nu så! Fantastiskt fint armband till speedmastern, bra matchning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu så! Fantastiskt fint armband till speedmastern, bra matchning!
Det är ett Colareb Firenze blått 20/16 mm för infoNu så! Fantastiskt fint armband till speedmastern, bra matchning!
En mycket nice trippel! Får man fråga vart du köpte klockrullen?Detta är min nuvarande trippel En GMT 16710 från 2006, en Planet Ocean 43.5mm från 2018 och en Sea Dweller 16600 från 1994. Jag är väldigt nöjd med denna trippel
Jo jag är extremt nöjd med den! De kompletterar varandra väldigt bra Jag fick den av min flickvän men hon köpte den på Klockson. Riktigt bra kvalité och man får plats med 3 större klockor utan att de nuddar varandra.En mycket nice trippel! Får man fråga vart du köpte klockrullen?
Jo jag är extremt nöjd med den! De kompletterar varandra väldigt bra Jag fick den av min flickvän men hon köpte den på Klockson. Riktigt bra kvalité och man får plats med 3 större klockor utan att de nuddar varandra.
https://www.klockson.se/product/cylinderformat-fodral-klocketui-for-3-klockor
De ligger löst i rullen så man får ha alla tre i den om man inte vill att de ska åka runt i sidled.Har den avdelare för kuddarna eller ligger de löst i rullen?
Snyggt, dille på Jubilee ?För tillfället denna trippel.
Snyggt!De tre (mest använda) musketörerna, just nu...
Ja för tillfället så är det jubilee som gäller.Snyggt, dille på Jubilee ?
Kan bara hålla med dig om Jubilee, älskar när den är riktigt sladdrig.Ja för tillfället så är det jubilee som gäller.
Lagom rassliga och fantastiskt bekväma.
Att det ser bra ut får man på köpet
Har dock presidentlänk till alla tre också samt
Seikos oyster till sarb033:an . Man får ju inte bli uttråkad.
Älskar denna sorter av blandning. Stål, two tone och hel guld.Min trippel. 114060, 18078 och 16013.
Men TT:n borde varit i mitten..Älskar denna sorter av blandning. Stål, two tone och hel guld.
Tack det är en SBGX065Snyggt!
Vad är det för referens på GS'en?
Omega Speedmaster Quartz
Omega Speedsonic
Omega Chrono Quartz
Jäkligt snyggt med TT jubilee på alpinisten, är länken från strapcode?För tillfället denna trippel.
Ja det blev riktigt bra. Länken är från CousinsUk, den är vikt och lite lagom rasslig med hög vintagekänsla Mycket bekväm.Jäkligt snyggt med TT jubilee på alpinisten, är länken från strapcode?
Ojojoj, vilken kombo!Ja det blev riktigt bra. Länken är från CousinsUk, den är vikt och lite lagom rasslig med hög vintagekänsla Mycket bekväm.
Ja för tillfället så är det jubilee som gäller.
Lagom rassliga och fantastiskt bekväma.
Att det ser bra ut får man på köpet
Har dock presidentlänk till alla tre också samt
Seikos oyster till sarb033:an . Man får ju inte bli uttråkad.
Visst har jag det . AM-länkar alla tre så lite fix och pill (svordomar och högt blodtryck) behövs för perfektion. Alpinistens är solid och dom andra bägge är vikta.Presidentlänkar, AM då alltså?
Har du någon bild på det med?