Wow!! Mycket braEn helt ok vintage gilt trippel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow!! Mycket braEn helt ok vintage gilt trippel
Bytt ut GPn i denna trippel så nu är den ännu mer Gentafierad ....
En helt ok vintage gilt trippel
TackWow!! Mycket bra
TackHelt magiskt alla de 6
Mina tre favoriter
Svag för det svulstiga 70-talet, men ska dyka in i röda tråden vid tillfälle-Mycket cool trio
Jag skulle mer än gärna gärna läsa om hur tanken med denna trio är ifall du känner för att dela med dig
https://klocksnack.se/threads/den-röda-tråden.114574/
Vilken får mest armtid, eller är det jämnt skägg?De tre (mest använda) musketörerna, just nu...
Som en smällkaramell, bästa på länge.En helt ok vintage gilt trippel
Grand Seikon, det är en quartz och är min arbetsklocka. Sen blir det ganska jämnt mellan de två andra på fritiden.Vilken får mest armtid, eller är det jämnt skägg?
Man tackar! Finns bättre tripplar men jag är nöjdSom en smällkaramell, bästa på länge.
Ser ut som en bra och mångsidig trio att behålla annars!Sista kvällen med denna härliga Omega trio.. Nu skall en bort!
Tack! Ja, finns ingen logisk förklaring mer än att jag ”tröttnat” på seamastern och vill prova något annat. Skulle sålt den idag men efter att ha legat vaken stor del av natten och burit den idag så kunde jag inte.. Behöver några dagar till att tänka igenom det. Köparen är närstående och förstod mig som tur är..Ser ut som en bra och mångsidig trio att behålla annars!
Min nuvarande Panerai trippel. 190, 422 och 692.
Tack!Där kan du sitta lugnt i båten!
Niiice bild. Och klockor naturligtvis. Vart togs bilden?
Min bästa 60-talsreissuedykartrippel:
Doxa Searambler Aqua-Lung
ZRC Grands Fonds North Adventure
Aquadive Poseidon GMT
Tack! Hemma En blixt upp i det vita taket snett ovanför bara.Niiice bild. Och klockor naturligtvis. Vart togs bilden?