Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool trippel! Älskar kvartsare! samt stämgaffelklockan
Omega Speedmaster Quartz
Omega Speedsonic
Omega Chrono Quartz
Bra trippelHar denna trippel just nu.
Bra mix!Har denna trippel just nu.
Vänta nu... har du sålt din Daytona?Har denna trippel just nu.
Har denna trippel just nu.
Vänta nu... har du sålt din Daytona?
Snyggt! Jag tycker att du får ut väldigt mycket av den trippeln. Nya Santos medium är klockren. Märkligt att man inte ser fler på forumet.
Där ser man.. hygglig trippel och sen kul med lite omväxling!
Ingen mer Daytona, tröstar med en hög annat
Snyggt! Jag tycker att du får ut väldigt mycket av den trippeln. Nya Santos medium är klockren. Märkligt att man inte ser fler på forumet.
Där ser man.. hygglig trippel och sen kul med lite omväxling!
Cartiern känns hemskt mångsidig, har dock bara haft den sen i lördags. Kul med både länk och läder.
Så det blev en omega för dig medHar denna trippel just nu.
Så det blev en omega för dig med
Snygg den där! Trodde det skulle bli något annat för dig, men visst är det skönt när man tar något annat ibland
Attans att det inte blev månfas på dykaren!! Det känns som en självklarhet 2020 annars...Jag försökte åtminstone lite att "ta annat", tycket planet ocean är skitbra och rolig tillsammans med de andra, man behöver ju en rejäl dykare! Synd det inte är månfas på dock
Gillar Pannan! Ser skönt använd ut
Breitling Transocean Chrono, Rolex Seadweller 16600 samt Panerai Submerible 025.
Ja den har hängt med ett tag, en av mina första finare klocka som jag köpt.Gillar Pannan! Ser skönt använd ut
Bytt ut GPn i denna trippel så nu är den ännu mer Gentafierad ....Trippel i integrerade länkar och "octo"-form.
*** Girard Perregaux Laureato ref. 4266-3 *** Patek Philippe Nautilus ref. 3800 *** Audemars Piguet Royal Oak ref. 4100st ***
Mycket trevlig Gerald Genta trippel. Kompletterar du nu med ursprungliga Bvlgari Bvlgari modellen har du en närmast perfekt Genta kvartettBytt ut GPn i denna trippel så nu är den ännu mer Gentafierad ....
Någon gillar militärklockor.-Bra tripel av flera anledningar:
•Land, Air & Water
•Mekanisk, Automatisk, Kvarts
•U.S., Tyskland, England
Någon gillar militärklockor.