• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era bästa "tripplar" - trippel -tråden

Gmtmaster

Cartier
A8FA3D3B-87F5-417E-86FA-5EE974A6B206.jpeg
En uppdaterad trippel sen speedyn kom hem i förra veckan. Riktigt nöjd med denna. Alla 3 är kompletta med boxar och cert :)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Snyggt! Jag tycker att du får ut väldigt mycket av den trippeln. Nya Santos medium är klockren. Märkligt att man inte ser fler på forumet.

Där ser man.. hygglig trippel och sen kul med lite omväxling!


Blev en salig blandning men tycker man täcker ganska mycket med dem. 2 läder och länk till vit Cartier, länk och gummi/läder till blå Omegan sen länk på svart Rolex.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Så det blev en omega för dig med :)
Snygg den där! Trodde det skulle bli något annat för dig, men visst är det skönt när man tar något annat ibland :)

Jag försökte åtminstone lite att "ta annat", tycket planet ocean är skitbra och rolig tillsammans med de andra, man behöver ju en rejäl dykare! Synd det inte är månfas på dock ;)
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Jag försökte åtminstone lite att "ta annat", tycket planet ocean är skitbra och rolig tillsammans med de andra, man behöver ju en rejäl dykare! Synd det inte är månfas på dock ;)
Attans att det inte blev månfas på dykaren!! Det känns som en självklarhet 2020 annars...

Det var bra gjort att öppna ögonen och titta på lite annat! Det finns en del spännande!! Bla som din Santos!! Den är jäkligt bra upptäckte jag i helgen...
stort grattis till en fin och bra trippel :happyhappy:
 
Topp