Klass!PANGBRA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klass!PANGBRA!
Tråden vunnen
Uppdaterat. Kan jag vara nöjd nu?
Tudorn kommer nog ryka snart. Eller inte. Det är ju en bra sommarklocka och förhoppningsvis blir det sommar i år också.
Bra trio som täcker de flesta behoven!Uppdaterat. Kan jag vara nöjd nu?
Det är ju roulettehjul på Datejusten så det blir lite rött iblandBra trio som täcker de flesta behoven!
Bortsett från något med lite färg kanske?
Känns som vi sitter i samma båt, dvs vi saknar något guldigt!Uppdaterat. Kan jag vara nöjd nu?
Uppdaterat. Kan jag vara nöjd nu?
Känns som vi sitter i samma båt, dvs vi saknar något guldigt!
Adderar en från bästa duon och hamnar här.
Grym trippel!! Är det inte lite konstigt att gå över till Submarinern? Tänker på datumet.1 år sedan jag trillade ordentlig ner i klockträsket Nu är det köpstopp ett tag, fan vad kul det är men visst blir man lite fartblind.
.Grym trippel!! Är det inte lite konstigt att gå över till Submarinern? Tänker på datumet.
Väldigt mäktig och vacker. Reverso = fest, pannan = vardags och hulken = allt däremellan?Fest, vardag och allt däremellan
tack så mycketVäldigt mäktig och vacker. Reverso = fest, pannan = vardags och hulken = allt däremellan?
En väldigt trevlig trippel med olika färg och former! Reverson är en klocka som växer på mig ju mer jag ser av den. Väldigt stilig och passande till finare tillställningar!Fest, vardag och allt däremellan
Tack, Reverso på struts funkar faktiskt till det mesta, väldigt somrig...En väldigt trevlig trippel med olika färg och former! Reverson är en klocka som växer på mig ju mer jag ser av den. Väldigt stilig och passande till finare tillställningar!
Riktigt grym trippel! Skulle jag själv kunna göra en exit på, känner jag spontant.Om det är de tre bästa klockor jag har eller inte kan säkert diskuteras. Men som Omega- trippel tycker iaf jag att dessa tre är riktigt trevliga. Föredrar faktiskt dessa framför de limiterade 57-versionerna.
Dykare, kronograf, ”dressare”. Lite skadad av podden The Grey Nato kanske...
Tackar! Siktar nu på nästa Omega-trippel med Globemaster, AT och SMP. Sedan blir det exitRiktigt grym trippel! Skulle jag själv kunna göra en exit på, känner jag spontant.