Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin trippel, gillar att samtliga saknar datum.
Riktigt bra
Tack! Har gått från att inte kunna leva utan datum till detta. Vet inte vad som hände. Men det är så estetiskt tilltalande med symmetriska tavlor.Fin trippel, gillar att samtliga saknar datum.
Fin triss, likadan urverk i vänstra klockan som i alpinisten?Seikotriss.
Tror det. 6R15C.Fin triss, likadan urverk i vänstra klockan som i alpinisten?
Väldigt fina och prisvärda ur!Seikotriss.
Fin trio och snyggt fotat!
Tudorn kommer nog ryka snart. Eller inte. Det är ju en bra sommarklocka och förhoppningsvis blir det sommar i år också.
Tack! Blir lite väl mycket klockfotande nu när jag är ledig så mycket eller jobbar hemma. Tur att sånt onormalt beteende är ok här på forumet.Fin trio och snyggt fotat!
Haha, jag tror att många känner igen sig!Tack! Blir lite väl mycket klockfotande nu när jag är ledig så mycket eller jobbar hemma. Tur att sånt onormalt beteende är ok här på forumet.
Flingtrippel!
Djupdykartrippel!
Tråden vunnenSub-trippel!
(...lite påskuttråkad, därav spammandet. )
Flingtrippel!
Djupdykartrippel!
Äntligen en trippel trippel!Sub-trippel!
Flingtrippel!
Djupdykartrippel!
Sub-trippel!
Dröm!Flingtrippel!
Kommer ganska långt med dessa 3 tycker jag.