Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin trea!Här är min bästa trippel just nu .
Datejusten för att det är en klassiker och en väldigt charmig klocka, Cartieren för att den är en designikon och väldigt skön att bära och sist men inte minst Omegan för att det är en riktigt välbyggt klocka med ett urverk som håller tiden väldigt bra, har ordentlig gångreserv och i detta utförande i titan är den lätt och skön att använda dagligen.
Här är min bästa trippel just nu .
Datejusten för att det är en klassiker och en väldigt charmig klocka, Cartieren för att den är en designikon och väldigt skön att bära och sist men inte minst Omegan för att det är en riktigt välbyggt klocka med ett urverk som håller tiden väldigt bra, har ordentlig gångreserv och i detta utförande i titan är den lätt och skön att använda dagligen.
En riktigt mysig kombo, gillar riktigt tanken som finns bakom.
Från vänster!
16710, 16760 samt en 16750.
Synken i tidshållningen, dessutom, på sekunden när - den får inte passera okommenterad. Snyggt!Från vänster!
16710, 16760 samt en 16750.
Vilka är det!? Min telefon slutade ladda bilden i ett avgörande skede! :OÄr just nu väldigt nöjd med denna trippel
Vilka är det!? Min telefon slutade ladda bilden i ett avgörande skede! :O
Hm, baserat på vad jag ser: Rolex Explorer 214270, Sinn 103 St och en Sinn 556 I?
Den där VC’n är helt fantastisk!Adderar en från bästa duon och hamnar här.
Vilken jävla trippel, hatten avAdderar en från bästa duon och hamnar här.
Tackar! Jag gillar de skarpt. VC:n är f-n bäst av alla tre, på den nivån är den.Vilken jävla trippel, hatten av
VCn är galet fin
Ja den är ruskigt bra faktiskt!Den där VC’n är helt fantastisk!
De berömmet i det sällskapet är inte dåligtTackar! Jag gillar de skarpt. VC:n är f-n bäst av alla tre, på den nivån är den.
En riktig håll käften-trippel.Adderar en från bästa duon och hamnar här.
Kanske hitta en klocka med datumtavla både till vänster och höger?Tack! Har gått från att inte kunna leva utan datum till detta. Vet inte vad som hände. Men det är så estetiskt tilltalande med symmetriska tavlor.
Lika men ändå så olika på armen.