Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trippeln som roteras mest just nu. Men om jag ska vara helt ärlig så blir det väldigt lite rotation sen Explorern landade..
Ser ut som Everest?Vad är det för gummi på Suben? Har en 14060m som jag vill sätta gummi på
Vad är det för gummi på Suben? Har en 14060m som jag vill sätta gummi på
Nuvarande trippel, planen att flytta på Moonswatchen för något runt 15k. Förslag?
hmmm, kanske värt att utvidga spannet. Har tittat lite på en Sinn 556i B.Tycker att en Tudor BB36:a hade gjort sig bra där Ligger väl dock runt 20' begagnad.
hmmm, kanske värt att utvidga spannet. Har tittat lite på en Sinn 556i B.
Blir att kolla på BB36 med, Tack för tipset!
VIll du ha något coolt men som inte river sönder plånboken, kanske en Bvlgari CH35S:Nuvarande trippel, planen att flytta på Moonswatchen för något runt 15k. Förslag?
Eller annan månklocka dock runt 3500-4000krNuvarande trippel, planen att flytta på Moonswatchen för något runt 15k. Förslag?
Bvlgari är nog inget för mig. En äldre Breitling ka vara något framförallt chronographen!VIll du ha något coolt men som inte river sönder plånboken, kanske en Bvlgari CH35S:
Kanske kan få en lite äldre Bratte Chronomat eller en Aerospace runt där också
Tycker Sinn 556 är riktigt härligt också
Lite färg, lite svart, lite stål, lite gummi.
Sjukt bra!Lite färg, lite svart, lite stål, lite gummi.
Äventyr, dress och dyk. Vad mer behövs?
Det var en trevlig trio (och rulle) - får man fråga vart den kommer ifrån?
De tre klockor som får mest handledstid just nu.
Tackar! Söker dock efter ett med matchande söm. Funderade på att måla på lite grön karamellfärgBlev ju ruskigt snyggt med det gröna lädret!