Bumpar min digital-trippel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min enda (tror jag) trippel just nu.
Eller hur!Där har vi en äkta trippel
Det är de enda tre som jag tycker utgör någon sorts trippel just nu. Kan inte hitta någon minsta gemensamma nämnare bland mina övriga klockor, för spretigt.Dessa är de enda tre klockor som du tycker bäst om just nu, eller din tolkning av trippel är att det måste vara samma märke? Inte sarkastisk, genuint nyfiken.
Min nuvarande trippel
JLCn är så extremt snygg! De andra är ju inte direkt dåliga heller...Min tunnaste trippel
Jättefin trippel.Trippeln som roteras mest just nu. Men om jag ska vara helt ärlig så blir det väldigt lite rotation sen Explorern landade..
Var skaffar man de där brickorna? sviballt ju!Trippel i plast!
Jättefin trippel.
Vad gör att Explorern gärna väljs framför Reverson? Jag är nyfiken då jag inbillar mig att om jag en dag skaffar mig en Reverso så skulle den riskera att sitta på vääääldigt mycket.
Ja det blir rätt effektfulltVar skaffar man de där brickorna? sviballt ju!