demondave
Silver
Det spelar ingen roll att du är tvåa, är glad att du bryr dig. Har googlat runt lite, och jag försöker läsa på så mycket jag bara kan och förstår, ska försöka inte ha för bråttom med köpet.
Tack för svar!
Jag lyssnar på alla goda råd och tips jag får! Jag pratade med våran verkstad om GSG lådorna, men dom hade inte haft några större problem med dessa. Nu är ju inte dom någon VW verkstad, utan går under mekonomens flagg så dom får väl inte in så många varje dag säkert! När jag ändå ringde mitt försäkringsbolag för pris på försäkringen för bilarna jag var intresserad av, så frågade jag även FB om dom hade många försäkringsärenden angående dessa lådor. Men det hade dom inte heller, enligt han jag pratade med.
Som sagt var, så tar jag åt mig av det ni kära KS-are säger, och jag får väga in nack och fördelar!
När vi skaffade Fiorinon resonerade vi så att om den håller för lantbrevbärare håller den för oss. Postkontraktet måste vara det ultimata testet av en bil, fy tusan så dom plågar bilar!
En fördel är att den upphandlingen ställer höga krav på reservdelstillgång, dessutom bli ju mekanikerna van med modellen