Urmakare till vänster där sizade länken på mitt senaste Rolex-köp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Urmakare till vänster där sizade länken på mitt senaste Rolex-köp!
De där killarn är schyssta har pratat med dem!
Jajamen! Jag fick se den med plasten av också men fotade inte då! Lätt det fetaste jag sett, och så jävla trevliga handlare som är här och visar@AdamST: Mer info om den där Patek'en!!! Är det en 6102P?
Det där är verkligen en drömpjäs. Mycket kan man spara ihop och ta sig råd med på en vanlig lön, men den där är i en annan liga. Tack för att du delade!Jajamen! Jag fick se den med plasten av också men fotade inte då! Lätt det fetaste jag sett, och så jävla trevliga handlare som är här och visar![]()
Häftigt! har ett sånt på armen just nu.Rolex kaliber 3185
![]()
Edit: Trodde det stod 3135Häftigt! har ett sånt på armen just nu.![]()
Har nog fått lika mycket att dricka som ni för jag läser det jag vill se.Häftigt! har ett sånt på armen just nu.![]()
Gissar på att Rob Engström har en rätt gedigen samling i sitt kassaskåp... ;-)Vem är samlaren som sitter på alla godheter?
För Rob eller någon som jobbar där är det då inte!
Gissar på att Rob Engström har en rätt gedigen samling i sitt kassaskåp... ;-)
Kan du lova det? Ooookej...Mjo, men jag kan lova att de inte sitter på sådana saker.
Kan du lova det? Ooookej...
OkejDet kan jag.
Gissar på att Rob Engström har en rätt gedigen samling i sitt kassaskåp... ;-)
Mjo, men jag kan lova att de inte sitter på sådana saker.
Stämmer bra, sist jag hörde!Nej mig veterligen sitter inte ens Arne på det, en gammel-Mille har han dock!