Tack @ROB-1832 och @Spencer66 för ett trevligt event! Tack också Claes från Omega och Johan från Longines! Kul att träffa alla och kul att äntligen få pissa i kors @Denke !!!
Vi hade en fin stund på herrarnas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @ROB-1832 och @Spencer66 för ett trevligt event! Tack också Claes från Omega och Johan från Longines! Kul att träffa alla och kul att äntligen få pissa i kors @Denke !!!
Kööp!Den här tycker jag passade mig.![]()
65000 euro... Skadad tavlan och allt...Kööp!
Det är bara pengar, allt är till salu osv![]()
Prutmån mao?65000 euro... Skadad tavlan och allt...
Insert är lite för svart, drar ner priset 100k. men det var kanske det du ville höra för att komma ner i pris.Den här tycker jag passade mig.![]()
Prutmån mao?
Alltså jag prutar inte när jag hittar nåt jag vill ha. Har fått några sms-lån och så det kanske kan gå!Insert är lite för svart, drar ner priset 100k. men det var kanske det du ville höra för att komma ner i pris.![]()
Känns som jag kan vara den första att ställa upp om du startar ett crowdfunding projektAlltså jag prutar inte när jag hittar nåt jag vill ha. Har fått några sms-lån och så det kanske kan gå!
Bara att byta tavla till en ny glansig fin...65000 euro... Skadad tavlan och allt...
Kan nästan sätta en Skyndweller på att det var receptionisten som micra lasagnen...Tacka kocken istället!
![]()
Thanks! Minnet fullt i luren vid godisbordet. Fick hjärtklappning...
Fick ni prova den med länk också?Prototyp från Longines. Kommer under hösten.
![]()
Nope! Bara skinn. Kommer landa en bra bit söder om 30 med länk.Fick ni prova den med länk också?
Om. Hur var länken?
Kan säga att jag inte ville släppa den från min handledDen där 5508an ser mysig ut!
Det var en italiensk vintage handlare från rimini på platsVem är samlaren som sitter på alla godheter?
För Rob eller någon som jobbar där är det då inte!