Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, men idag dök jag upp som Mr Walker.Ofta Stern kom?
Du förgyller definitivt KS med din humor och dina kommentarerNej, men idag blev jag Mr Walker och dök upp.
Sjukt.Nej, men idag blev jag Mr Walker och dök upp.
Vad är vinsten?Hur många, det är frågan...
![]()
Valfri patekVad är vinsten?
Sällskap med "whatchs"?För er som vill följa vintagehandlaren från Italien som var på plats ikväll så har han följande insta: http://instagram.com/gennaroge
![]()
![]()
![]()
Det tror jag inte, men vad är det för vinst? Allvarligt nu.Valfri patek
Hm?Hahaha..Trodde att du hade humor Apansson![]()
Fjäderhus som byts rutinmässigt, en snabb blick säger 523.Hur många, det är frågan...
![]()
Jag förstår inte riktigt...?Sällskap med "whatchs"?
Rolex litteratur!Det tror jag inte, men vad är det för vinst? Allvarligt nu.![]()
Svarar för Omen, JA!
Klockor i all ära men jag vill se bilder och recensioner av Fantomen nu!!Kvällens höjdpunkt?
Att få träffa Fantomen!
Fetglöm för vi som räknas drack prettobira hos EriksonsAlla som räknas är här.
Tror fan att man skulle få höra många sköna stories ändå.Vinsten består av en vecka i isoleringscell med @Philippe Stern!