250k hoppas jag inte att det blir idag, men räknar med 200k så jag överdrev. Krypto utgör endast en del av portföljen men nergången var ändå rätt stor. Jag har endast sparat i fonder tidigare och investerat från lgh sälj mm men nyligen sålde jag av alla innehav på Swedbank (endast fonder) och förde över allt till Avanza. Så tidigare har jag kikat på mina innehav några gånger per år men inte aktivt brytt mig om nedgångar då jag ändå aldrig skulle röra pengarna (var tanken iaf). Jag är iofs lika långsiktig nu men ser ju de dagliga upp och nergångarna vilket kan påverka mig.
Jag orkar inte gå igenom alla mina innehav av fonder och aktier men jag har en rätt bra spridning vill jag tro iaf. Tiden får utvisa om jag skulle gett fan i att sälja av allt på Swedbank för att leka börshaj eller om jag endast skulle fortsatt att mata SEB småbolag, Swedbank robur, USA och Asien fonder mm. Vem vet, kanske är det hybris men förhoppningsvis gör jag bra val nu som slår ut väl över åren eller decennierna som kommer.
Var det svaret utförligt nog?
Edit: Dagen slutade inte fullt så illa som jag hade förväntat mig, det kan nog dyka lite till men det får jag ta.