Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag inte läst DI men Affärsvärlden har verkligen noll koll, flaggar saker som är deras kärnverksamhet..Även affärsvärlden avråder också!?
Usch, idag var det ingen bra dag för mina bettingaktier. Allt på rött och helt fel slutsatser dras som vanligt i DI.
Ja, då får vi i Kindred-gänget hoppas att det vänder. Känns ju som en väldig överreaktion detta med 20% ned. Många papperhänder som säljer av och tar vinst känns det som.
Detta med Holland är ju gamla nyheter, var ju klart redan i feb-19. Men DI ska ju ha sina artiklar och vanliga småsparare har ju ingen koll på vad de investerar i.
??DI avrådde teckning i Storskogen och jag går på det. Tecknar nog lite Truecaller och säljer av om jag får tilldelning.
Ha ha, jag ser vad du menar där
Ok, hur har deras tidigare flaggningar stämt, vart ser man att den är övertecknad?Nu har jag inte läst DI men Affärsvärlden har verkligen noll koll, flaggar saker som är deras kärnverksamhet..
Kan inte uttala mig om tidigare flaggningar men t.ex. uppköp nära IPO, det är ju det dom gör, antingen helt nya företag eller tilläggsförvärv till redan befintliga företag.Ok, hur har deras tidigare flaggningar stämt, vart ser man att den är övertecknad?
Truecallers värdering känns ju hellt sinnessjuk eller?Tecknade mig för 1000 på storskogen och även truecaller.
Hahaha f*ck me, satan va jag garva åt dettaEfter en sån jävla sur börsvecka är det alltid gött att gå på fotbollsmatch och skrika ut all frustration på bortalaget och domaren. Synd bara att spelarna är så känsliga i tioårsåldern.
jag fakturerade via dem igår(som vanligt) så jag bidrar, även om jag inte äger något i FortnoxDet är väl aldrig lika nära till nästa krasch som det är för tillfället, säger sig självt. Blöder rätt ordentligt nu, nån som vet varför Fortnox fortsätter sjunka? Känns orimligt, då det är ett bra företag.
I oktober?Det är September.
Har aldrig använt appen men vad är det de tjänar pengar på?Truecallers värdering känns ju hellt sinnessjuk eller?
Sant, men OMXen hänger ju på usaI oktober?
Annonser och verifieringar av företag som vill att potentiella kunder ska våga svara. men värderingen på 20 miljarder sett till intäkter…. Hard passHar aldrig använt appen men vad är det de tjänar pengar på?
Tack!Annonser och verifieringar av företag som vill att potentiella kunder ska våga svara. men värderingen på 20 miljarder sett till intäkter…. Hard pass
Vet är väl att ta i, men "fortsätta sjunka" är säkert lite en fråga om perspektiv också. Upp 20% de senaste tre månaderna och ca 1300% sen jag köpte. Svårt att tycka att den senaste veckans dipp på 10% är så mycket att bry sig om.[...] nån som vet varför Fortnox fortsätter sjunka? Känns orimligt, då det är ett bra företag.
Vad är hajpen kring Fortnox? Aldrig förstått. Jobbar man själv med Fortnox ser jag inte hur man skulle vilja röra aktien med tång...Vet är väl att ta i, men "fortsätta sjuka" är säkert lite en fråga om perspektiv också. Upp 20% de senaste tre månaderna och ca 1300% sen jag köpte. Svårt att tycka att den senaste veckans dipp på 10% är så mycket att bry sig om.
/B
Håller inte med.Vad är hajpen kring Fortnox? Aldrig förstått. Jobbar man själv med Fortnox ser jag inte hur man skulle vilja röra aktien med tång...
Skevt notissystem, halvtaskigt gränssnitt i allmänhet och filteringsfunktioner i synnerhet osv.Håller inte med.
Utveckla gärna![]()
Vet inte om det är någon hajp, men antar att det är SaaS och skalbarhet som gjort att de har haft den tillväxt de har haft.Vad är hajpen kring Fortnox? Aldrig förstått. Jobbar man själv med Fortnox ser jag inte hur man skulle vilja röra aktien med tång...
Hajp vet jag inte men lyckad SaaS, dvs skalbarhet och bra tillväxtmöjligheter.Vad är hajpen kring Fortnox? Aldrig förstått. Jobbar man själv med Fortnox ser jag inte hur man skulle vilja röra aktien med tång...
Ja affärsidén i sig är bra, det sätter jag inte emot. Det är utförandet. Produkten upplevs halvfärdig. Men ordnar de upp sig så visst. Framåtblickande ser jag definitivt incitament att handla aktien om man är trygg i att inga konkurrenter kommer springa om.Vet inte om det är någon hajp, men antar att det är SaaS och skalbarhet som gjort att de har haft den tillväxt de har haft.
Hajp vet jag inte men lyckad SaaS, dvs skalbarhet och bra tillväxtmöjligheter.
/B