FlipSwede
Guld
Inte om de forvaras i temperaturkontrollerat utrymme Garna med konstant luftfuktighet ocksaBlir inte gummit i Sneakers dåligt efter några år och börjar torka och spricka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte om de forvaras i temperaturkontrollerat utrymme Garna med konstant luftfuktighet ocksaBlir inte gummit i Sneakers dåligt efter några år och börjar torka och spricka?
Jag har sett att de vakumförpackar skorna... kanske hjälper? hahaBlir inte gummit i Sneakers dåligt efter några år och börjar torka och spricka?
Bästa dagen på börsen på ett bra tag. Det gjorde susen för humöret.
Jag har ju nästan bara CTM. Hoppas på att blankarna fortsätter täcka resten utav veckan. Då kan det bli riktigt bra.Om man inte har SBB..
Gratulerar!Bästa dagen på börsen på ett bra tag. Det gjorde susen för humöret.
Fyll på.Om man inte har SBB..
Tillsammans mot miljonen är nog en bra podd att börja med.Nån som har nåt tips på nån pod där man kan få bra grundkunskap inom aktier, börsen osv. Orkar inte läsa böcker.
Fyll på.
Famous last words...
Finns inga genvägar - boken "Fooled by randomness: The hidden role of chance in life and in the markets" av Nassim Nicholas Taleb rekommenderas.Nån som har nåt tips på nån pod där man kan få bra grundkunskap inom aktier, börsen osv. Orkar inte läsa böcker.
Den är bra på många sätt i livet. Värt att ha med sig en liten annan syn på saker och ting.Finns inga genvägar - boken "Fooled by randomness: The hidden role of chance in life and in the markets" av Nassim Nicholas Taleb rekommenderas.
Undra när folk började dippköpa Facebook…?
Man börjar nästan bli sugen..
Då tar vi och slutar grina på att saker inte går upp vid rapport
Om det nu är en dipp?Undra när folk började dippköpa Facebook…?
USA upp. Asien upp. Evolution prickade förväntningarna. Går inte skiten upp idag är det dags att införa körkort på börsen.
haha, känner samma sak. Svårt trött på börsen för tillfället. Även fast man är långsiktig känns det oroande.USA upp. Asien upp. Evolution prickade förväntningarna. Går inte skiten upp idag är det dags att införa körkort på börsen.
Om det är något man borde bli stingslig över så är det ju värderingar och att äga aktier med de värderingarnaLätt att bli stingslig i detta klimat!
Om det nu är en dipp?
Facebook kan mycket väl ha passerat zenit.
P/E ~35, växer över 50% årligen, ”ååh, värderingarna”.Om det är något man borde bli stingslig över så är det ju värderingar och att äga aktier med de värderingarna
Funderar också på vad alla ”men kolla värderingen!!!!” tycker att ett bolag som evo ska vara värt, PE 10?P/E ~35, växer över 50% årligen, ”ååh, värderingarna”.
Funderar också på vad alla ”men kolla värderingen!!!!” tycker att ett bolag som evo ska vara värt, PE 10?
Jag håller helt med om att evo inte var billigt förra året på runt 1600 spänn, men sedan dess har ju kursen kommit ner ordentligt plus att bolaget fortsätter att växa som det knakar och visar fantastiska siffror
Salange du har kalla pilsner,nagot annat att sysselsatta dig med an att glo pa en datorskarm,enabrt investerat pengar du kan vara utan medan kursen aker jojo sa kan du somna om och kanna dig ratt nojd.Jag köpte in mig i EVO igen. Köpte på 1020kr idag. Blir nog bra på sikt.