P-A
Sir Spamalot
Har haft ett tapp från det med ca 14%.Throwback till ljusa tider
Hur går det nuförtiden?
Hexatronic dök kraftigt idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft ett tapp från det med ca 14%.Throwback till ljusa tider
Hur går det nuförtiden?
Ner 13% i år sammantaget i alla mina sparanden (barn, pension osv).Throwback till ljusa tider
Hur går det nuförtiden?
Har aldrig suttit mer still i båten än vad jag gör nu. Vad gör ni?
Säljer ni med förlust och viktar om portföljen eller sitter ni också still?
Har aldrig suttit mer still i båten än vad jag gör nu. Vad gör ni?
Säljer allt som är måttligt riskfritt och behåller bara hög/extremrisk för framtida månadssparande.Har aldrig suttit mer still i båten än vad jag gör nu. Vad gör ni?
Man förstår att man inte förstår något…
Jo då! 0Köpte ETH och SOL ”för skojs skull” för 20 000 för typ en månad sen, nu är hälften borta till skillnad från börsen har ju krypto dessutom i dagsläget egentligen knappt något verkligt värde överhuvudtaget så till skillnad från börsen finns det ju ingen botten.
Sitter också kort Tesla, utöver NIBE och Volvo Cars... Sista har jag fortsatt öka kontinuerligt, senast igår, mest conviction där. NIBE har varit on och off under året och den som gjort mest för portföljen. Tyvärr inte vågat veva i SBB. Ilja och sekten skrämmer mig för mycket.Hedgeat mot nedgång. Tror det är bra mycket kvar till botten. Portföljen på plus för i år. Sbb kort vid 60 ner till 30 satt fint också.
Tror också Tesla kollapsar snart, först säljer musk och nu även Cathie woods.
Isåfall kommer det nog bli riktigt tungt för hela nasdaq