• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Även om horisonten är på 5-10 år så är det väl inte roligt om börsen går ner 50%? Eller blir det plötsligt kul då? Såklart hade det då varit bättre om man börjat 2 månader senare och sluppit nedgång.

Ser ingen som påpekat att kurvan alltid pekar uppåt och inga barn heller för den delen.
Personligen tycker jag det är jobbigt att jaga kursen när den går upp lite väl snabbt. Vill ju gärna hinna köpa så många fondandelar/aktier som möjligt innan det drar iväg. Visst det är ju inte roligt när ens innehav minskar, men man får försöka zooma ut och tänka att målet ligger hyggligt långt fram i tiden.

Personligen tycker jag det är jobbigt att jaga kursen när den går upp lite väl snabbt. Vill ju gärna hinna köpa så många fondandelar/aktier som möjligt innan det drar iväg. Visst det är ju inte roligt när ens innehav minskar, men man får försöka zooma ut och tänka att målet ligger hyggligt långt fram i tiden.
Ditt innehav minskar väl inte om du inte säljer

Kan hålla med om känslan, men samma sak där att zooma ut och köpa ändå då det säkert blir bra med tiden.

Tillbaka
Topp