Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint med guld, speciellt när man kan ha det runt handleden.Investera i guld!
Fint med guld, speciellt när man kan ha det runt
Nu när Kina öppnade moteld istället för att gå direkt till förhandlingsbordet kan det nog ta sin tid. Jag chansar på ett halvår minst.Hur länge dröjer det innan USA drar tillbaka tullarna tror ni?
Tror att Donald kommer bli bortsläpad i tvångströja ju förr desto bättre. Kinas svar gör att många USbönder får problem med att exportera sina grödor till kineserna. Arga bönder är inte bra för Donalds redneckvälde.Hur länge dröjer det innan USA drar tillbaka tullarna tror ni?
När jag kommit igenom allt annat skoj är det nog min ”exit”. Det sker förhoppningsvis innan jag blir lastgammal eller står i finansiell ruin.Ja att kunna kombinera nytta med nöje är ju aldrig fel
![]()
När Corona började och man såg på nyheterna att UK/England förberedde sig för flera hundra tusen döda och Kina gick och sprejade gatorna. Då var det mer nervöst enligt mig. Nu är det mest politiskt spel där man låter en teater pågå, får se vad som röstas igenom av senaten och vilka politiska beslut som blir kvar i månader/år. Det känns inte som direkt påverkan på samhällena så som corona hade, sen blev ju corona en ”flopp” gällande faktisk påverkan.Har varit duktig på att inte darra på säljknappen tidigare men det här känns bra mycket mer röva än tidigare kriser man genomlevt som vuxen/på börsen. Tankar? Tröst?
Enig. Skjer ingenting før over sommeren - og imens drar børesene mye lenger ned. Greit med en "reset", og så blir det så mye mer artig på veien opp igjen i høst.Nu när Kina öppnade moteld istället för att gå direkt till förhandlingsbordet kan det nog ta sin tid. Jag chansar på ett halvår minst.
Någon mer som inte öppnat kontoöversikten på flera dagar?
Massor och ännu mer borta på tjänstepensionen. Hade dock turen att sälja av allt i privat sparande på Lysa för ett lgh-inköp i slutet av januari på ATH typ. Tänkte göra mig skuldfri på ålderns höst så downsizar alla kostnader. Tjänstepensionen i fonder hoppas jag vänder tillbaka upp över tid om nu historia upprepar sig.Någon mer som inte öppnat kontoöversikten på flera dagar?
Ibland känns mitt amorterande vettigt.
Långsiktigt så är det väl vettigare med investering på börsen.
Men en god natts sömn är alltid trevligt.