• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

1744220893004.png

4 timmar sen...
Första sanningen ifrån den gubben på länge!!

Det kommer väl falla igen när Trump hör att EU röstat igenom ett svar på hans tullar.

tusen procent tull på allt som börjar på E!

Hoppas nu att det handlar om fentanylen och att det i huvudsak är Kina som är i skottlinjen. Trump & Co har ju inte talat gott om Eu den senaste tiden och när jag lyssnar på intervjuer så nämns inte EU som bundsförvanter, de nämns inte alls, det är UK och länder runt Kina som USA fokuserar på.

SÅ jag är beredd på ytterligare ras och tullkaos.

Senast ändrad:
Det kommer väl falla igen när Trump hör att EU röstat igenom ett svar på hans tullar.

tusen procent tull på allt som börjar på E!

Hoppas nu att det handlar om fentanylen och att det i huvudsak är Kina som är i skottlinjen. Trump & Co har ju inte talat gott om Eu den senaste tiden och när jag lyssnar på intervjuer så nämns inte EU som bundsförvanter, de nämns inte alls, det är UK och länder runt Kina som USA fokuserar på.

SÅ jag är beredd på ytterligare ras och tullkaos.

Vi har ju dessutom nästan fyra år kvar som vi ska dras med honom på ämbetet. Gott om tid för honom att ställa till med mer oreda. Vore väl överraskande om inte så skedde. :confused:

Senast ändrad:
Vi har ju dessutom nästan fyra år kvar som vi ska dras med honom på ämbetet. Gott tid för honom att ställa till med mer oreda. Vore väl överraskande om inte så skedde. :confused:
Tyvärr har du nog rätt. Fyra månader sedan han klev in i vita huset igen, och det är redan cirkus. Vad kommer han hitta på under fyra års tid? Inte sitta stilla och räkna sina pengar i alla fall.

Helt bedrövligt av Avanza… 😡

Hade deras hårdvara funkat och jag fått sålt av vid öppning som jag tänkt och köpt tillbaka nu hade jag gjort typ en månadslön på en timma…

Tips på andra handelsplattformar? Montrose är det bra och stabilt?

Senast ändrad:
Sinnessjukt hur en person kan göra hela världen fattigare på noll tid.

Sjukt att en ledare kan runda kongressen för att få igenom världsomvälvande beslut. Beslut som inte är baserade utifrån en förståelse av grundläggande ekonomi, hur världsekonomi fungerar, något som ingen i vita huset verkar greppa, men underlagen består snarare av hämndlystenhet och nostalgi - en president som vill tillbaka till typ 1800 talets USA.
Sjukt också att ingen i hans led vågar säga emot. Sjukast av allt är att halva USA tycker att han gör ett bra jobb.

Ville vikta om portföljen i förrgår så sålde globalfond och flytta mer till Europa. Insåg igår att avslutet skedde i tisdags men att pengarna först inkommer på kontot idag och inte igår som tänkt. Därför lyckades man pricka in misset av både rallyt i US och nu i EU. Man lär sig så länge man lever..

Tillbaka
Topp