Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet hur det känns, två av mina kollegor och de flesta av min tjejs kompisar har misstagit min GMT för en omega..
Annars tittar de undrande på gmt visaren och frågar varför den går efter...
Fick en kommentar inne på Jared's. Hade min BB på mig och efter att ha sågat Tudor i allmänhet så slänger han fram sin Bond SMP 300 quartz och säger "one day you might afford one of these"......
Du verkar vara förvånad..Varför Jakob?
hoppas alla insåg att jag tyckte att han var helt körd i huvvetFick en kommentar inne på Jared's. Hade min BB på mig och efter att ha sågat Tudor i allmänhet så slänger han fram sin Bond SMP 300 quartz och säger "one day you might afford one of these"......
Åh jo det förstod jag/vi, snacka om självgodhet mixat med okunnighet !hoppas alla insåg att jag tyckte att han var helt körd i huvvet![]()
indeed. blev inget köp där inte. Även om han hade haft mer än InvictaÅh jo det förstod jag/vi, snacka om självgodhet mixat med okunnighet !
Bomber och granater !!! Ryser av obehag av märket du nämner här ovanindeed. blev inget köp där inte. Även om han hade haft mer än Invicta
aldrig sett så mycket Invicta som jag gjort här. När tjejen skulle köpa en julklapp åt mig så var det Invicta hon blev tipsad om. Som tur var så blev det en Citizen iställetBomber och granater !!! Ryser av obehag av märket du nämner här ovan![]()
Allvarligt talat, vad för sorts människa tipsar om Invicta ???aldrig sett så mycket Invicta som jag gjort här. När tjejen skulle köpa en julklapp åt mig så var det Invicta hon blev tipsad om. Som tur var så blev det en Citizen istället![]()
inte en aning.Allvarligt talat, vad för sorts människa tipsar om Invicta ???