Självklart, det blev en siffra för lite därÄr inte det där en 114270? Tänker med tanke på att den har SEL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart, det blev en siffra för lite därÄr inte det där en 114270? Tänker med tanke på att den har SEL?
Den här ångrar jag att jag sålde för fort, för billigt och till någon som möjligen såg det som ett klipp mer än en klocka att älska.
![]()
Det kan bara du svara på.. finns något affektionsvärde inblandat? Om inte så är det en klocka som är enkel att köpa tillbaka..Inte sålt än, är denna jag funderar på; (min bild), kommer jag ångra mig? Vad tror ni? Jag är extremt kluven
Den här rackarn ångrade jag direkt![]()
Vad gick den för?När jag väl lagt ut en annons så är jag ”klar” med klockan och har aldrig ångrat mig efteråt. Dock sålde jag min 114060 utan annons, och det är också den enda klockan jag ångrar att jag sålde...
![]()
Håller helt klart med, funderar på att flippa min Speedmaster moonwatch men kan inte ta klivet...Absolut värsta tråden att läsa när man planerar att sälja, gud vilken ångest. Eller kanske den bästa?
Har en identisk och den är rysligt fin (även om den knappt får handledstid förutom på resa). Har varit på väg att sälja ett par gånger men med tanke på hur ”lite” man får för den har jag alltid dragit mig ur till sist. En gång sålde jag den till polaren med 7 dagars buyback-deal. Jag köpte tillbaka den efter tre dagar.Trevlig och aningen sliten vardagsklocka som fick lämna för ett tag sedan. Klart saknad ibland.
![]()
Har en identisk och den är rysligt fin (även om den knappt får handledstid förutom på resa). Har varit på väg att sälja ett par gånger men med tanke på hur ”lite” man får för den har jag alltid dragit mig ur till sist. En gång sålde jag den till polaren med 7 dagars buyback-deal. Jag köpte tillbaka den efter tre dagar.
Klockflippande är ett kostsamt beroende..Sålde hulken för 103,500kr, hade väl fått 50-60 till idag antar jag? Hade inte behövt sälja den egentligen, förstod att den skulle vara en bra investering. Lätt att vara efterklok såklart.