Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan hålla med, dock så har jag vissa som jag verkligen inte ångrar att jag sålt.Så gott som alla klockor som jag sålt
Grymma båda två - men dina pannor är ju tokigt bra Hur upplevdes AP:n i jämfört med Bettarini i size/bekvämlighet?Ångrat försäljningarna vet jag inte då jag är nöjd över att vara Paneraidåre, men fasiken så bra dessa två klockor är. Helt klart väldigt saknade på min arm..
På just min arm (18,5) upplevde jag AP:n som helt gjuten; satt underbart! Den är förvisso ganska hög också, men som Panerai-van kändes det helt naturligt för mig (liksom diametern)..Grymma båda två - men dina pannor är ju tokigt bra Hur upplevdes AP:n i jämfört med Bettarini i size/bekvämlighet?
Kan bara hålla med dig!Ångrat försäljningarna vet jag inte då jag är nöjd över att vara Paneraidåre, men fasiken så bra dessa två klockor är. Helt klart väldigt saknade på min arm..
Finns ingen förlåtelse för att du sålde din VC och att du hade dina rosa fluffiga kalsonger som bakgrund när du tog bilden. INGEN förlåtelse. ,)Ångrat försäljningarna vet jag inte då jag är nöjd över att vara Paneraidåre, men fasiken så bra dessa två klockor är. Helt klart väldigt saknade på min arm..
Är inte det där en 114270? Tänker med tanke på att den har SEL?Den enda jag börjar att ångra lite smått är 14270. Den gör sig otroligt bra på bild