• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försäljningen du ångrat

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Dessa tre. Det var en riktigt bra trio
EA57866E-AD27-4A77-B39F-40C84C13E909.jpeg
 

ScubaKing

Audemars
Jag har på ett eller annat sätt alltid ångrat varje klocka jag sålt genom åren.
Främst saknar jag en av dem första Breitling jag ägde. En Breitling Colt TransOcean.

P1030586.jpg
 
D

Deleted member 11690

Guest
Ångrar att jag sålde min första riktiga klocka, en aquaracer chronograf i TT. Har rensat bort alls bilder på den för att glömma men det är svårt...
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Den enda som jag verkligen i efterhand känner varför sålde jag den är min Explorer 2..sitter fortfarande och tittar efter potentiella återträde för en sådan.
 

F32

Panerai
2-Faktor
Saknar min SMPc som fick mig in i detta intresse men en ångrar nog inte försäljningen... än.
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
I och med att min budget är begränsad och att man aldrig blir nöjd så har jag slutat ångra försäljningar. Det hör till intresset, försäljningar är en förutsättning för att kunna testa nytt.
Men några som hade varit trevliga att ha kvar: 16613 från 1990 och en finfin tudor 79090.

Resterande 20+ klockor som kommit och gått tänker jag aldrig på :)
 

Omegav

Omega
Tänkte det kunde vara lite smärtlindrande och kul att höra om andras missar.
Det kommer hända alla någon gång förr eller Senare
.

Berätta gärna om era missar!


Jag kan börja.
Köpte en Cartier de Must (damur), har liksom aldrig budat förut och var något bakfull och tänkte att det där är ju ett kap och den där lär jag aldrig vinna, nu sitter jag här med en Cartier de Must som jag varken kan använda eller ge till min sambo.
 
Senast ändrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
Tänkte det kunde vara lite smärtlindrande och kul att höra om andras missar.
Det kommer hända alla någon gång förr eller Senare
.

Berätta gärna om era missar!


Jag kan börja.
Köpte en Cartier de Must (damur), har liksom aldrig budat förut och var något bakfull och tänkte att det där är ju ett kap och den där lär jag aldrig vinna, nu sitter jag här med en Cartier de Must som jag varken kan använda eller ge till min sambo.
Varför kan du inte ge den till sambon?
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Har säkert skrivit det i denna tråd förut...men jag ångrar alla! Jag har aldrig haft en klocka jag vart missnöjd med!
 

hs01jowe

KS Explorers Club
Saknar min Longines Diver, underbar klocka för pengarna. Tackade också blankt nej till att köpa min polares Rolex Pepsi för 10 år sedan fö 40.000, jag skulle minsann vänta på att priserna gick ned... :banghead:
IMG_5904.JPG
 

Reverso

Panerai
Kan inte påstå att jag ångrar någon försäljning, för vid tillfället jag sålt klockan så har jag alltid varit nöjd.
 

MyWatchShowsTime

Panerai
2-Faktor
Seiko alpinist... Gjorde bort mig vid två tillfällen dessutom då jag ägt två o sålde båda. Nu har jag köpt min tredje och den tar jag med mig i graven. Men klockan jag ångrar mest över att jag sålde är min SMPc min första dyra klocka. Hunden är kvar iallafall ;)
A248F094-54AE-4645-988F-5BAF3CB5ECE8.jpeg
 
Topp