• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försäljningen du ångrat

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
8C21DE77-2FC0-4D1D-AB52-8422FC1A5580.jpeg
Min kermit som var random serial köpt av mig på AD 2010 precis innan hulken släpptes. Sålde den för 39.500 kr!
:hungover::nailbiting:
 
Faktum är att jag har ångrar nästan allt jag sålt, dock inte min första Rolex, en GMT II 116710LN- vi fattade aldrig tycke för varandra.
Dessutom kändes Rolex Explorer 1 i 36mm utförande som för liten. När jag kom hem med kassen och öppnade upp boxen så kände jag direkt att nej- detta är en relation som inte ämnad att vara. Samma eftermiddag var den på Blocket och efter någon vecka såld med en liten förlust. Detta var 2009... här samma bild som jag la upp på Blocket!
7F2AA012-D9CA-4559-BCD2-C94AC5F848E8.jpeg
 

jabla

Sarlacc
Brukar inte sälja så ofta men när jag haft min Ingenieur ett par månader och inte fått till länkens passform riktigt bra såldes den.

20200914_170502.jpg


Saknaden blev stor när våren kom igen så jag köpte en exakt lika dan fastän ett år nyare så där var garanti kvar. En extra halvlänk vid låset löste passformen. :)

#happyending
 

oismatte

Omega
Brukar inte sälja så ofta men när jag haft min Ingenieur ett par månader och inte fått till länkens passform riktigt bra såldes den.

20200914_170502.jpg


Saknaden blev stor när våren kom igen så jag köpte en exakt lika dan fastän ett år nyare så där var garanti kvar. En extra halvlänk vid låset löste passformen. :)

#happyending
Den är riktigt fin! Tog nyligen examen inom civilingenjör industriell ekonomi, så denna klockan är målet framöver.
 
Topp