Min kermit som var random serial köpt av mig på AD 2010 precis innan hulken släpptes. Sålde den för 39.500 kr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min kermit som var random serial köpt av mig på AD 2010 precis innan hulken släpptes. Sålde den för 39.500 kr!
Det var jobbigtMin kermit som var random serial köpt av mig på AD 2010 precis innan hulken släpptes. Sålde den för 39.500 kr!
REF?Denna klocka ångrar jag bittert att jag sålde..
Såld min Hulk för ett par månader sedan (bad timing)Sålde hulken för 103,500kr, hade väl fått 50-60 till idag antar jag? Hade inte behövt sälja den egentligen, förstod att den skulle vara en bra investering. Lätt att vara efterklok såklart.
Referens på den godingen :SBGH037
vad fick du för den?Såld min Hulk för ett par månader sedan (bad timing)
Köpte min första för 55kSaknar min hulk som ja köpte för 68, förstår inte varför jag sålde den :/ sålde inte speciellt dyrt heller
Min gissning är att du tröttnade på den.. Det brukar vara så.Saknar min hulk som ja köpte för 68, förstår inte varför jag sålde den :/ sålde inte speciellt dyrt heller
Hade du saknat den mindre om du fick mer betalt?Saknar min hulk som ja köpte för 68, förstår inte varför jag sålde den :/ sålde inte speciellt dyrt heller
Det är ju där nånstans den borde ligga i prisKöpte min första för 55k
Mm. Är glad att jag hann köpa lite klockor innan hajpenDet är ju där nånstans den borde ligga i pris
Verkar helt sinnessjukt att folk betalar 150-200k för den, det är ju liksom fortfarande samma klocka.
Jag höll på att skriva exakt samma sak. Nånstans mellan 50 och 70 är väl ok, men sen.. Nåja, så länge det går upp..Det är ju där nånstans den borde ligga i pris
Verkar helt sinnessjukt att folk betalar 150-200k för den, det är ju liksom fortfarande samma klocka.
Den är riktigt fin! Tog nyligen examen inom civilingenjör industriell ekonomi, så denna klockan är målet framöver.Brukar inte sälja så ofta men när jag haft min Ingenieur ett par månader och inte fått till länkens passform riktigt bra såldes den.
Saknaden blev stor när våren kom igen så jag köpte en exakt lika dan fastän ett år nyare så där var garanti kvar. En extra halvlänk vid låset löste passformen.
#happyending
Exakt, jag hade inte betalt mer än så för en hulk..Jag höll på att skriva exakt samma sak. Nånstans mellan 50 och 70 är väl ok, men sen.. Nåja, så länge det går upp..
Svår fråga! Skulle vilja ha en igen men vägrar betala dagens prisHade du saknat den mindre om du fick mer betalt?