Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gjorde samma sak med min 16610. Köpte den ny 2010 och har haft den på bröllop, dop m.m. Sålde den 2019 men ångrade mig nästan direkt och lyckades köpa tillbaka den i mer eller mindre samma skick nu i somras. Nu säljer jag den aldrig!Början av 2018. Fick iallafall dela många minnen med den i 10 år. Man glömmer aldrig första kärleken.
Trodde aldrig att du sålde dina klockor?Sluta bumpa upp denna tråd och påminna mig om min 5167r..
Varför sålde du?Jag gjorde samma sak med min 16610. Köpte den ny 2010 och har haft den på bröllop, dop m.m. Sålde den 2019 men ångrade mig nästan direkt och lyckades köpa tillbaka den i mer eller mindre samma skick nu i somras. Nu säljer jag den aldrig!![]()
Det är en mycket bra fråga haha! Jag var inte trött på den men kände att jag ville testa något nytt och då fick den lämna. Mycket dumt!Varför sålde du?
Bra att du lyckades köpa tillbaka denDet är en mycket bra fråga haha! Jag var inte trött på den men kände att jag ville testa något nytt och då fick den lämna. Mycket dumt!
Ja verkligen! Jag och köparen här på KS höll kontakten hela tiden och blev vänner vilket jag är glad över. Nu har den försäljningen bidragit till ytterligare ett minne knuten till denna klocka.Bra att du lyckades köpa tillbaka den![]()
Jag gjorde samma sak med min 16610. Köpte den ny 2010 och har haft den på bröllop, dop m.m. Sålde den 2019 men ångrade mig nästan direkt och lyckades köpa tillbaka den i mer eller mindre samma skick nu i somras. Nu säljer jag den aldrig!![]()
Håll hårt i den! Fantastisk klocka med fantastiska minnen. Ersatte min med en 14060m som fått vara med på en del rövartåg men har en lång väg kvar att gå för att mätas med originaletJag gjorde samma sak med min 16610. Köpte den ny 2010 och har haft den på bröllop, dop m.m. Sålde den 2019 men ångrade mig nästan direkt och lyckades köpa tillbaka den i mer eller mindre samma skick nu i somras. Nu säljer jag den aldrig!![]()
Absolut, den kommer bli dotterns när det är dags för mig att resa vidare.Håll hårt i den! Fantastisk klocka med fantastiska minnen. Ersatte min med en 14060m som fått vara med på en del rövartåg men har en lång väg kvar att gå för att mätas med originalet.
Haha jodå. Har sålt flera bara senaste åretTrodde aldrig att du sålde dina klockor?![]()
Det glädjer mig att höra!Haha jodå. Har sålt flera bara senaste året
Den enda jag inte säljer är din gamla santos![]()
Borde inte denna klocka, som faktiskt har wtt värde aom milstolpe i DITT liv kunna återköp av vännen, alt om han sålt den vidare så borde den gå att jaga rätt på? Kan vara värt det tänker jag, även om det blir nån tia dyrare pga att folk blir giriga..?Lång historia kort, köpte GMTc ist eller hade båda ett tag men satt hemma med en kompis han sa jag tar den, varpå jag sa att den inte var till salu, han sa du får x antal kronor nu och så blev det.
Köp, du tänker på den varje dag. Kommer ju att äta upp digMin första Rolex, 16570. En modell jag först tyckte var relativt gräslig. Kan nog erkänna att jag tänker på den minst en gång per dag, och vart nära på att köpa en ny ett dussintal gånger de senaste åren.
Prisökningen skall vi heller inte tala om…
![]()
Det är många år sedan nu så den förblir dessvärre ett minne blott.Borde inte denna klocka, som faktiskt har wtt värde aom milstolpe i DITT liv kunna återköp av vännen, alt om han sålt den vidare så borde den gå att jaga rätt på? Kan vara värt det tänker jag, även om det blir nån tia dyrare pga att folk blir giriga..?
Mvh
Jo jag såg att jag svarat på ett inlägg från folkhemmets tid.. sorry.Det är många år sedan nu så den förblir dessvärre ett minne blott.
Haha ja det är väl antingen det, eller att sluta glo i 16570-tråden. Borde klassas som ett självskadebeteende.Köp, du tänker på den varje dag. Kommer ju att äta upp dig
Att detta skrevs för ”bara” 7 år sedan ändåLånad bild men när jag fortfarande plugga och jobbade vid sidan om så ville jag köpa mig min graal. Den hade precis gått upp cirka 5000 i pris så full set låg runt 33-36. Letade efter rätt objekt för rätt pris. Bytte precis jobb när det då dök upp en för 2004a full set för 29. Trivdes inte riktigt på nya jobbet. Sa upp mig istället för att köpa klockan och hade ungefär 50 undanlagt. Valde att inte binda upp pengarna innan jag börjat jobba igen och sen när jag väl hade råd igen och börjat jobba igen så hade priserna sprungit upp till 40. Avvaktade för att hitta en till bra pris igen vilket aldrig hände och nu är det omöjligt och vägrar betala 50 för något jag kunde fått för 29 för bara två år sen..![]()
Hunnit med typ 7-8st GMTs därefterAtt detta skrevs för ”bara” 7 år sedan ändåDet går fort i hockey,